Gå til innhold

noen som har vært plaget med "svarte fluer" i synsfeltet før?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har nå vært plaget med å se "svarte fluer" altså svarte prikker og streker som flytter på seg når jeg ser i lyset osv.. Men har vært hos øyelege og fikk beskjed dette er ikke noe farlig og er desverre ikke noe som kan gjøres med, går bort av seg selv.. Har hatt det i 1 år nå, etter jeg en lang stund hadde mangel på blod og jern.. men blir gal, kanskje jeg må ha det for resten av livet ? Legen kunne ihvertfall ikke svare på det.. hjelper med lesebriller ihvertfall..

Flere som har hatt det ?? og har det gått bort etter en stund ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trodde det var helt vanlig jeg, har alltid hatt det. Sorte små prikker og streker som danser foran deg på en måte, flytter seg når man flytter fokus.

Skrevet

ja, har du hatt det hele livet ?? Jeg fikk det for 1 år siden aldri hatt det før..

Skrevet

Jeg har hatt en lang svart "tråd" i synsfeltet leeeeeenge.

Trodde først at det var mascaragugg, men det ser ut som den har kommet for å bli....

Skrevet

Har hatt det siden jeg fikk tuppa for to år siden og det er desverre ikke noe å gjøre med :-S vært hos to øyenleger å sjekket det nøye, men de har svart det samme begge to desverre.

Fikk forklart at det kommer av krystaller i geleen inni øyet (eller noe sånt) og at det forsvinner når (om) det forsvinner..

Kjedelig :)

Værst når jeg ser på hvite vegger i solen eller snø..

Skrevet

jeg har utrolig mange streker i synsfeltet, spesielt hvis jeg ser på skjermen her nå, men bare hvis jeg flytter fokuset , ser jeg på et punkt lenge går det bort.. men hvis jeg tar på meg lesebrillene blir det mye bedre..

Skrevet

Jeg har det ikke hele tiden, det kommer og går... opplever det et par ganger i uke kanskje...

Skrevet

Ser det heldigvis ikke ved å bare se på pc-skjermen, men er ganske plaget jeg også :-S

Fikk det foresten etter å ha hatt kjempe lav blodprosent over en stund jeg også..

Skrevet

Jeg har lenge hatt en sort liten prikk dansende jeg også... på det ene øyet. Ganske rart at en får sånne i grunn

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...