Gjest Skrevet 6. juli 2008 #1 Skrevet 6. juli 2008 Jeg ser i et innlegg lenger nede at denne fargen nå er helt ut - og at folk er lei den. Men om man skal ha ei lys loftstue med varm fargetone - hvilken farge er da fin ? (jeg har forøvrig ikke caffe latte i huset fra før, så det heller veldig mot den fargen i 2 etg)
mitt-skjønne-trekløver Skrevet 6. juli 2008 #2 Skrevet 6. juli 2008 Jeg har den fargen i stua. Er kjempefornøyd selv, og får stadig komplimenter for den, fordi den er så lys men allikevel så lun Ville ikke ha nølt med å velge det igjen!
Yrha Skrevet 6. juli 2008 #3 Skrevet 6. juli 2008 Noe lysere med litt mindre rosa-tone er nok fint hvis du vil ha lysere enn c.l. Vi har en farge som heter Ida i stua (vet ikke om det heter det lenger) og får ofte komplimenter på hvor fin den er. Oftest kommer disse komplimentene fra folk som har c.l. selv og er litt lei av det. Sier de ønsker seg noe lysere, litt mer nøytralt.
*dum&deiLig*™ Skrevet 6. juli 2008 #4 Skrevet 6. juli 2008 Ut? Hadde brydd meg midt et visst sted hva andre synes...
Gjest Skrevet 6. juli 2008 #5 Skrevet 6. juli 2008 jeg har caffe latte i stue og spisestue og kommer sikkert også å male et annet rom i det (har 10l maling igjen) jeg driter i om den er "ut" den er fin ihvertfall.
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 6. juli 2008 #6 Skrevet 6. juli 2008 Bortsett fra at det er fargen alle har så er den helt grei.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå