Anonym bruker Skrevet 6. juli 2008 #1 Skrevet 6. juli 2008 Der hvor man har minsten bakerst i vognen i bag og storebror forran i sportsdel? Slik at barna er i lengden i stede for i bredden liksom? Bare driver å titter litt siden jeg snart må ha søskenvogn, men finner de ikke, og aner ikke hva de heter:S Takk! ;o)
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2008 #2 Skrevet 6. juli 2008 Phil & Teds Jane (ett eller annet) Tror det kalles tandemvogner
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2008 #3 Skrevet 6. juli 2008 Øverst på denne siden er det ei phil&teds vogn der barna kan sitte etter hverandre, men veit ikke om det er fra nyfødt, men reklama øverst på sida er fra babyshop, så da finner du kanskje mer ut om desse vognene på nettsiden der
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2008 #4 Skrevet 6. juli 2008 Åå, jeg ser bare enkle parasoll triller på reklamen der, men skal trykke meg inn å sjekke:) Takk for svar! Vet foresten ikke om vognene er noe å se på, men må liksom sjekke ut alle alternativer:) HI
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2008 #5 Skrevet 6. juli 2008 Jeg syns iallefall at phil&teds søskenvognene er kjempefine! Lykke til, det er jo et mareritt å finne fram i vognjungele:-)
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2008 #7 Skrevet 6. juli 2008 Hehe, Tusen takk for det!;o) Bare synd jeg ikke finner dem, bare i utlandet!:S Noen som har noen web adresser? Fant ingen på babyshop.no heller.. Takk;o)
Larviksjenta. nr4? Skrevet 7. juli 2008 #8 Skrevet 7. juli 2008 teutonia, basson og jane har sånne som jeg vet. selv så skal jeg ha en der de er ved siden av hverandre, men som ikke er breiere enn vanlige dører, slik at jeg lett kommer meg inn og ut med den.
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2008 #9 Skrevet 7. juli 2008 http://www.babyshop.no/babyshop/frontend/files/flashkampanje/ sommerkampanje/flash.html
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå