Gå til innhold

Butikktips i Oslo?Selskapskjoler?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er på ferie i oslo nå og skal ut å handle selskapskjole i morgen da jeg skal være forlover i bryllup i sommer. Noen med gode tips for hvilke butikker jeg bør sjekke? Bor i sentrum....Tusen takk for tips, setter stor pris på det :)

Skrevet

Coast, ligger like nedenfor Klingenber og saga kino. Mot rådhusplassen.

Kule moderne selskapskjoler som du fin kan bruke i bryllup og på julebord.

Skrevet

Det er en butikk som heter Lichi eller noe, som ligger rett vis a vis Ting og mellom Decorium og Boss (tror jeg) øverst i Prinsensgate ved Stortinget. Der har de veldig mange forskjellige kjoler å velge mellom.

Det er også en, som jeg dessverre heller ikke husker hva heter, i Kirkeveien på Majorstua. Hvis du går Kirkeveien fra Majorstukrysset mot Marienlyst, så på venstre side er det en kjolebutikk med maaange kjoler. Den er før du kommer til kirken.

Lykke til! :-)

Skrevet

Definitivt Coast :) De har butikk på Byporten og i krysset Hegdehaugveien/josefinesgate (tror jeg det er..)

Masse fine kjoler, som ihvertfall på meg har vært veldig fine i passformen (ikke akkurat nå om dagen naturligvis, men..)

Skrevet

Lurer på om TnT tenker på Diin? Nydelig kjolebutikk. Jeg tror kanskje de enten har flyttet eller åpnet en filial til i Camilla Collets vei (i forlengelsen av Josefines gate mellom Bogstadveien og Frogner). Ikke for slanke lommebøker, men du finner definitivt den perfekte kjolen :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...