Gå til innhold

Harry med familiebilder?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hører flere som sier at de synest det er harry å ha familiebilder på veggen i stua. Hva mener dere? Å hva med barnehagebildene, hvor bruker dere å henge de da? Jeg bruker å henge de i entreen, men har 3 barn så det blir vel ganske mange bilder etterhvert!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har maaange i nedgangen til kjellerstua, og noen i spisestua

Harry eller ikke, digger guttane mine:-)

Skrevet

Vi har ikke familiebilder på veggen nei.. De er i album. Snuppa har et bilde av seg på veggen sin på rommet sitt, men det er absolutt ikke noe typisk "fotograf"-bilde. Bhg-bilder tar jeg bare vare på, setter verken i album eller henger opp..

Og ja, jeg syns såkalte "familiebilder" er litt harry å ha på veggen.....sorry ;o)

Skrevet

Synes ikke det er harry... Har ikke noen familiebilder akkurat... Har bryllupsbilder og bilder av lillegutt fra han var ganske ny i sort hvitt som vi synes er litt "kunstnerisk", men litt usikker på hvordan vi gjør det med andre bilder... har liksom ikke såååå mye plass å henge bilder på..

Skrevet

Viss det er kule bilder som er litt annerledes enn de typiske, så synes jeg IKKE det er harry. Bilder kjøpt på Ikea derimot...det er mer harry spør du meg. De finnes jo i maaaange eksemplarer. Jeg har vært hos denne fotografen og synes såne bilder er gøy å ha på veggen...www.studiosoldal.no

Skrevet

Vi har kun ett stort bilde av eldstejenta vår i gangen. Dette bilde fikk vi fra mannens søster og hun har fikset på det slik at det blir mer som kunst. Ellers liker heller ikke jeg masse familiebilder på veggen. Men om andre har det får være deres sak.

Barnehagebildene blir tatt vare på slik at hun/de kan få de når de blir store.

Skrevet

Ikke harry! Hjemmekoselig er det og ungene elsker å peke og se på de :) Bhg bildene går rett i album til hver unge, det vi har på veggen er blandet fotograf og hjemmemekka. Har ikke et eneste bilde på veggen av klovnen auli feks for det synes jeg er harry!

Skrevet

har brudebilde og et par barnehagebilder av gutta på stua og endel babybilder 7barnehagebilder nede i entreen.Elsker det og om noen synes det er harry så får det bli demses problem:)

Skrevet

Herregud, harry med bilder av sine egne barn/familie?

Skjerp dere, når ble det harry og ha bilder av sine egne barn da?

Det er jo bare kjempe koselig med bilder av barna sine, og da mener jeg ikke stua bort i mapper o .l.

Wollafruen: Når du er på besøk hos noen, og ser at de har bilder på veggene eller lignende av barna sine, tenker du da "herregud så harry de er"???

Skrevet

Oj, det bildet av han i bunad var råstilig. Under collage.

Skrevet

Herregud,er det mulig.

Så,la meg se om jeg har forstått det.

Bilder som er kunstneriske,og utradisjonelle er IKKE harry,mens helt vanlige bilder det er driiiiiiiiit harry.

Hehe jaja,det var også noe å si.

Skrevet

Jeg syns ikke det, i alle fall så lenge man ikke har plakatstørrelse av alt mulig. Vi har både eget bryllupsbilde, babybilder og familiebilder av gammel årgang (besteforeldre, oldeforeldre) på veggen over pianoet, men største str vi bruker er 20x25 (2 av bildene). Bryllupsbildet sitt i 70x100 på veggen ved siden av samme size skolebilder syns jeg blir litt voldsomt, men hver sin smak :o)

Skrevet

For meg er typiske familiebilder litt harry å ha i store str på veggen ja, men for å ta eksempelet ditt, så tenker jeg for meg selv at tja....jeg ville nok ikke tatt slike bilder, ei heller hengt dem opp. Men hva andre gjør får jo de bestemme :o) Er det som er så kjekt, alle trenger ikke ha det likt ;o) Av og til tenker jeg nok også "herregud så harry de er" (for å bruke dine ord Lisa), men det henger jo sammen med flere ting da, ikke basert KUN på familiebildene ;o)

Skrevet

Hvem er egentlig denne harry? Er det et uttrykk for noe vi synes er umoderne, teit, bondsk - eller hva? Blir litt provosert over at harry er et ord som nedsettende brukes om det som i mine øyne er ganske folkelig. Jeg har hoppet av den urbane karusellen for lenge siden, og personlig er jeg et mer harmonisk menneske nå. Det betyr ikke at jeg ikke kan trives i en by, men å leve livet på kaffebar og med kultureliten er ikke min stil... De som ønsker å leve sånn har selvfølgelig all mulig rett til det, men se ikke ned på meg fordet! Og nei, det betyr ikke at jeg digger Ole Ivars:)

Så til saken, enhver har det man selv liker på bildene. I vpårt hjem er det litt av hvert, men så klart vi har bilder av ungene!! Skulle bare mangle:) Og når vi kommer oss til å får tatt ettårsbilde + søskenbilde, så skal jo de også opp på veggen:) Om andre legger bildene av ungene i skapet får bli opp til dem, men jeg provoseres litt over alt som er så "harry" for tiden...

Skrevet

Stoore brudebilder og babybilder over sofaen -JA, det er harry! Jeg har noen mindre i sort-hvitt i entreen. Det er så langt jeg vil strekke meg;) Og jeg er like glad i mannen min og sønnen min likevel. Men min største interesse er interiør så derfor...

Skrevet

Jeg synes det er koselig med familie bilder, men alt med måte! ;) Har en hylle med bilder av alle tantebarna våre på i trappa og frøkna elsker å peke og snakke om alle fettere og kusiner, har bilder av besteforeldrene våre på pianoet (har mistet tre i det siste så synes det er godt å kunne se dem hver dag), bilde av frøkna på peishylla, bryllupsbilde i bokhylla og et lerretsbilde fra bryllupet i gangen (fått masse skryt pga det, for det hilser folk velkommen). I gangen har vi et bord med et bilde av oss og et bilde av frøkna på og over det har jeg en ide om å henge opp masse bilder av familie og venner, men det skal være bilder som gir oss en ekstra god følelse eller bringer frem gode minner!! ;)

Skrevet

Kanskje de mener at bilder tatt hos fotograf ofte er harry?

for det syns jeg selv. Har heller oppe forstørrelser av bilder vi har tatt i naturlige omgivelser, enn et sånt bilde fra fotografen.

Men det spiller vel ingen rolle hva andre synes er harry? Ale gjør vel noe andre synes er harry?

Skrevet

Enig med dunder: Oppstilte bilder tatt hos fotograf blir ofte ikke helt....ja...naturlig..? Og ofte et litt harry preg..når man da blåser dem opp og har dem på veggen som superblikkfang blir det litt harry for MIN smak, men hva andre gjør er det opp til hver enkelt.

Jeg gjør sikkert mye som andre oppfatter som harry jeg, så det var ikke sånn ment. HI spurte om man synes det er harry med familiebilder, og JA, JEG syns det er harry med typiske familiebilder.

Skrevet

Synes ikke det er harry med familiebilder, og synes alle skal få gjøre som de vil uten at alle andre skal dømme dem...

Vi har masse bilder i sort/hvitt ved trappa på vei opp til 2. etasjen. Blir i godt humør av å se bilder av de som står oss nærmest

Skrevet

Åh, der var det MANGE stilige bilder!!! :-)

Skrevet

Jeg synes ikke det er harry.

Elsker å se på bildene folk har på veggene når jeg er på besøk også.

Skrevet

Det er tøft å være harry! Det er bare synd ikke alle har råd til det *KNIS* favoritt uttrykket mitt.

Men eh helt ærlig talt, hva er egentlig harry? Tattoveringer, Amcar, Harley, heavy, hjemmebrent, leopard tights, addidas klær på barn (ikke min personlige mening), konsert t-skjorter, langhåra mannfolk og familiebilder???? Nei, det jeg mener er harry er ikke sikkert naboen synes er harry. Før var harry synonymt med mc jakker, helst med frynser........

Jeg liker tattoveringer, addidas klær, familiebilder og heavy, så da er jeg vel harry da :-) Samme for meg!

Skrevet

Jeg liker personlig ikke bilder tatt hos fotograf, er bare ikke min smak eller stil. Nå er både jeg og mann glad i å ta bilder så vi forstørrer heller opp egne blinkskudd, enten i svart/hvitt eller farge og henger det på veggene. Må si at jeg synes det blir kjedelig når "alle" skal ha disse bildene tatt hos fotograf der ungene hopper/løper rundt osv, men er vel bedre enn de som ble tatt på 80-tallet der konfirmanten stod under en bue med foten på en krakk he he.

Skrevet

Da er jeg harry :)

Sønnen min har tre familiebilder over senga si, to av han og faren, ett av oss alle tre. Jeg synes det er en fin måte å inkludere pappaen hans på, til tross for at han ikke er her lenger. I tillegg har jeg et lite bryllupsbilde stående på en hylle. Kall meg sentimental, men jeg liker å ha det fremme. Av og til gjør det meg trist, av og til glad, men fremme står det.

Skrevet

Siden vi vil ha et hjem og ikke et utstillingshus for interiørblader har vi sevsagt familiebilder på veggen.. Ikke bare det, men syns det er veldig koselig...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...