Evitamor Skrevet 6. juli 2008 #1 Skrevet 6. juli 2008 Klarer ikke å bestemme meg. Liker både BRIO sing, TFK og GT. Har sett på OTH, men slått den fra meg fordi den selges ikke her i byen. Mye styr hvis det skulle være noe, og ønsker å støtte den lokale utstyrs butikken så den overlever. Men hvilken skal jeg velge????
Gjest Skrevet 6. juli 2008 #2 Skrevet 6. juli 2008 TFK ville jeg valgt av de tre. Har selv OTH og er superfornøyd med den, og TFK har mange av de samme egenskapene.
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2008 #3 Skrevet 6. juli 2008 Enig, TFK hvis du ikke får tak i OTH eller Easywalker. En av de tre hvertfall, de er jo forholdsvis like. Jeg liker OTH best da...
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2008 #4 Skrevet 6. juli 2008 TFK om du har spenn. GT om du skal ha en rimelig vogn uten dill og dall. Brio sing -dårlig om vinteren sammenlignet med de andre -men vendbart sete. hoyhoy TFK
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2008 #5 Skrevet 6. juli 2008 Ikke jeg som er HI, men lurte på en ting and Brio sing, har den full liggestilling og hvor mange stillinger kan ryggen stilles i (oi, det blei mye stilling her:-) ?)
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2008 #6 Skrevet 6. juli 2008 Jeg testet liggestilling på sing i butikken og jeg kan umulig ha fått det til fordi det var langt i fra liggestilling. Så jeg lurer på det samme: har den full liggestilling?
Evitamor Skrevet 6. juli 2008 Forfatter #8 Skrevet 6. juli 2008 Ja, liggestilling, men hele stolen legges bakover, så barnet vil ligge med en knekk i beina, som i en bilstol som legges bakover. Hvilken farge er finest på TFK vogna da synes dere? Synes den helt lyse ser så flott ut, men lite praktisk kanskje?
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2008 #9 Skrevet 6. juli 2008 Har du en link til hvor jeg kan se de forskjellige argene på tfk, jeg tok en råsjans på tfk.no og kom da på Tromsø Fuglehundklubb, hehe, liten hjelp å få der:-)
Evitamor Skrevet 6. juli 2008 Forfatter #10 Skrevet 6. juli 2008 http://www.buggy.de/english/joggstertw.php?farbe=csa H¨åper denne virker..
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2008 #11 Skrevet 6. juli 2008 carbo olive fargen var også veldig fin syns jeg, litt mørkere, men den var veldig fin den lyse også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå