Gå til innhold

Han vil at jeg skal ta abort ....

ängel

Anbefalte innlegg

#skattler# ja selfølgelig kommer det en etterfølger av når noen sier noe negativt, da må du selfølgelig skrive att alt er bare bra, foreldrene dine tok det bra, og mannen din gleder seg. Hehe. En glemmer faktisk ikke å ta p pillen når man nettopp har vert gjennom en abort, abort er en alvorlig ting å man glemmer ikke å ta noen piller etter en slik opplevelse. #risterpåhuet#

Men men, du får for all del ha lykke til.

Fortsetter under...

den der synes nå jeg var noe drøy.... Jeg fikk selv unge som 19 åring- med p-piller!! Trenger slett ikke være at man har glemt bort en gang. Vi er faktisk noen som blir gravide MED p-piller..! Var det absolutt nødvendig å rakke ned på noen som har det tøft??

Primp: kjempebra at alt ordna seg nå for deg:)

Selv om kanskje primp har vært litt uforsiktig, ser jeg ingen grunn til å rakke ned på henne. Hun tar da ansvar for sine handlinger ved å bære frem barnet sitt. Hun har tatt et viktig valg, for samfunnet trenger flere barn.

Primp: gjør det beste ut av situasjonen din og vær forsiktig med prevensjon fremover, OK? Det er viktig å lære av sine feil, men det er også viktig at ingen fordømmer deg. Vi er alle mennesker og ingen av oss er perfekte.

Masse klemmer

dette blir min tredje, les hele innlegget før du svarer. Hun har jo skrevet det at hun glemte å ta noen p piller, hun skrev til og med hehe bak, akkuratt som om at det var ganske bevisst å glemme p pillene. Å når man har en type som oppfordrer til abort er en jaffal på passelig når man skal ta p pillene. Men men alle er ikke like voksne. Er selv 20 år å har en sønn på 2 år så vett gått alt det du sier.

Men eg syntes dette var vell uansvarlig, overnfor barnefar og eventuellt baby dersom en ikke blir noe voksnere

Det var overhode ikke med vilje bare pga at jeg skrev "hehe" bak at jeg glemte å ta p-pillene! Og jeg kan ikke engang huske og ha glemt noen (eller huske og ha sett på p-pille brettet at det er noen jeg har glemt), men tror det i og med at jeg ble gravid. Eller kanskje jeg har hatt spysjuke eller hatt diare, det er ganske lenge siden så jeg husker faktisk ikke.

Og ja, jeg var VELDIG påpasselig etter aborten. Men det skjedde, og jeg angrer ikke :) Nå skal jeg jo bli mamma :)

Og jeg synes det er litt drøyt og sitte og si at jeg er uansvarlig og ikke voksen, ut i fra dette. Det har garantert skjedd med flere enn meg, og ikke bare unge jenter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...