Gå til innhold

Noen som har tatt fettsuging mage /lår som kan fortelle litt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vurderer dette sterkt, men er litt pysete noen som kan dele litt erfaringer. Tenkte magen lårene ihverfall. Ser litt på priser og var jo ikke akkurat gratis mellom 21-30000 pr område ser det ut som, men man fikk litt rabatter hvis man tok flere steder. Hvor lenge er man dårlig etterpå og når er man oppe og kan fungere til daglidagse gjøremål med små barn:) Håper noen gidder å svare:)

Tenkte på Liposculpture

Skrevet

har hørt man kan få dårlig resultat på innsiden av lår pga tynn hud, og at utsiden må knaes og masseres mye for å unngå bulker. utover det så har jeg ingen erfaring, men skulle ønske jeg hadde råd selv.

Skrevet

bulker høres ikke så fint ut det heller.. må nok spare eller låne litt, men er så deprimert for at jeg ikke kommer ned igjen litt ihvertfall i vekt, at tror kanskje det er vedt det for å føle seg litt mer vel med seg selv:)

Skrevet

fettsuging er jo ikke noe slankekur. det er for å fjerne opphopninger av fett på steder der man lagrer fett samt der det er vanskelig å slanke det bort igjen!

Skrevet

Vet det men siden jeg ikke klare slanke det vekk det vil jo figuren se litt bedre ut selv om ikke vekten går ned så mye, regner jeg med:)

Skrevet

jeg har gjort det. Fjernet 2 kg. var ikke mer å ta sa han. så litt forskjell, men ikke verdt 30 000,- hadde ikke vondt. var fort oppe å gikk. må gå med stram sykkelbukse en stund. tok lår, mage og ved knea.

Skrevet

fikk du alt det for 30000 kr?! nesten billig det jo!!!

hm, men da hadde du kanskje ikke så mye å ta av om du ikke ser noe særlig forskjell? jeg haaater lårene mine. de er digre på innsiden og utsiden! grrr. hehe.

Skrevet

var ganske stor jeg også. veide vel rundt 70 og 165 høy. hadde skikkelig ridebukse lår, hjalp jo litt men ikke så mye. Tok puppa i samme slengen så fikk rabatt. 60000 totalt. Så prisen var ikke så mye å si på.

Skrevet

Ja er lårene her også som buler sinnsykt umulig å finne bukser, og muffins toppen som henger over buksen skikkelig stilig,, not.

Har vurdert puppene som henger som noen slappe mini utgaver av det de en gang var i sine glansdager:) men blittt litt skeptisk etter å fulgt med på dr 90210 eller hva det er på E! hver kveld virker som aller må ta flere ganger og de lekker og da vet jeg ikke om jeg tør det

Skrevet

valgte en type silikon som ikke kan lekke. ser ut som svamp. og de kan man ha resten av livet, og etter graviditet så har de holdt seg bra. Veldig fornøyd der. Koster litt med for den typen, men absolutt verdt det sålenge ,an slipper å bytte ut, det må man jo med de posene som kan lekke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...