Monajenten Skrevet 6. juli 2008 #3 Skrevet 6. juli 2008 Hahaha det var et godt og forklarende svar:-P Men nei, det er ikke toll på bøker. Jeg vet heller ikke hvorfor i grunnen:-O
Kåre Moradi Skrevet 6. juli 2008 #6 Skrevet 6. juli 2008 Vil det bety at man kan bestille bøker fra utlandet uten å bry seg om 200-kroners-grensen?
LizzyG Skrevet 6. juli 2008 #7 Skrevet 6. juli 2008 Hehe... Var mest ment som kødd Mona, men siden de har toll på alt annet, så hvorfor skal bøker være fritatt?
Monajenten Skrevet 6. juli 2008 #8 Skrevet 6. juli 2008 Ahh ok da så;-) Jeg var ikke sint eller noe altså, bare nysgjerrig:-) Men syns ikke det burde være toll på bøker likevel. De kan heller fjerne toll på alt det andre gøye man kan kjøpe;-) Klær og sånn:-O
LizzyG Skrevet 6. juli 2008 #9 Skrevet 6. juli 2008 Hehe... Ja, det beste hadde vært å fjerne tollen på alt, men jeg ser ikke for meg at Jens & Co er veldig interessert i det:)
Gjest ->>- Skrevet 6. juli 2008 #11 Skrevet 6. juli 2008 Bøker er momsfrie. Sikkert fordi de gjør deg lur.
Kåre Moradi Skrevet 6. juli 2008 #12 Skrevet 6. juli 2008 Ok, snakker vi om moms eller toll fra utlandet her? Jeg lurer fortsatt: Vil det bety at man kan bestille bøker fra utlandet uten å bry seg om 200-kroners-grensen? Småforvirret
Gjest ->>- Skrevet 6. juli 2008 #13 Skrevet 6. juli 2008 Ja, det kan man. Men ikke putt momsbelagte ting i samme pakken, for da har de visstnok adgang til å regne ut moms fra vareverdien på alt (frakten og bøkene også) - skjønt jeg har aldri opplevd at det faktisk gjøres.
Musemor med tre søte små Skrevet 6. juli 2008 #14 Skrevet 6. juli 2008 Snipp-Snapp-Snuppe! Jeg lurer fortsatt: Vil det bety at man kan bestille bøker fra utlandet uten å bry seg om 200-kroners-grensen? JA! Gjordt det flere ganger
Musemor med tre søte små Skrevet 6. juli 2008 #15 Skrevet 6. juli 2008 Snipp-Snapp-Snuppe! Jeg lurer fortsatt: Vil det bety at man kan bestille bøker fra utlandet uten å bry seg om 200-kroners-grensen? JA! Gjordt det hlere ganger
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå