Stoltest Skrevet 6. juli 2008 #1 Del Skrevet 6. juli 2008 Testet positivt i går kveld, på IKM-dag!! Hadde en MA i mai og hadde ikke turt å håpe på å bli så raskt gravid igjen! Satser på at den sitter løpet ut denne gang, er første gang for oss, så veldig spente på dette her da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tina12 mars Skrevet 6. juli 2008 #2 Del Skrevet 6. juli 2008 Hei I samme situasjon her. (Regner med at MA står for spontanabort??) Mistet i mai (9uker påvei)og nå har jeg testet positivt igjen ) Håper det holder denne gang. Krysser fingre for oss begge. Gleder meg veeldig! ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tina12 mars Skrevet 6. juli 2008 #3 Del Skrevet 6. juli 2008 Hei, meg igjen. Har nå sett Forkortelse registeret og lært at det var en SA jeg hadde ikke MA. Whatever. Nytt frø, nye håp og gleder ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stoltest Skrevet 6. juli 2008 Forfatter #4 Del Skrevet 6. juli 2008 Enig med deg, nå gjelder det å se fremover og fokusere på den nye spiren, håper og tror det går bra for begge! I følge terminliste på nett har jeg termin 17. mars, enn du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå