Gjest Skrevet 6. juli 2008 #1 Skrevet 6. juli 2008 Jeg ammer ikke, så legen skrev ut Yasmin p-pillene til meg.. Men har hørt så mye negativt om dem, og søstra mi sa jeg ikke må finne på å ta dem.. Er det noen som bruker/har brukt dem?
Gjest Skrevet 6. juli 2008 #2 Skrevet 6. juli 2008 Jeg brukte dem i flere år før jeg ble gravid. Har ikke noe negativt å si om dem.. heller motsatt. Mindre bivirkninger.
Gjest Skrevet 6. juli 2008 #4 Skrevet 6. juli 2008 Lykke til, får håpe ikke du merker noe negativt med dem, men det skal jo være mindre bivirkninger med Yasmin.
maibaby-Ingrid2008 Skrevet 6. juli 2008 #5 Skrevet 6. juli 2008 Jeg brukte Yasmin for mange år siden da de var nye på markedet. Merket ikke noen bivirkninger. Sluttet på dem etter et par år, men det var fordi jeg aldri husket å ta pillene uansett. Vet ikke hvordan de er i forhold til andre merker da jeg aldri har brukt andre p-piller.
Gjest Skrevet 6. juli 2008 #6 Skrevet 6. juli 2008 brukte yasmin før jeg ble gravid og var kjempe fornøyd... går på cerazette nå, men på mandag skal jeg ordne slik at jeg får yasmin igjen...
kokosyklus Skrevet 6. juli 2008 #7 Skrevet 6. juli 2008 Lykke til..... den pilla er IKKE bra. Jeg slet med depresjon, søsteren min gikk i terpai lenge etter at hun sluttet på de. To venninner av meg våknet midt på natta med raserianfall, den tredje venninna mi slet med depresjon. Og så klart- alle mistet sex lysten.
Gjest Skrevet 6. juli 2008 #8 Skrevet 6. juli 2008 Er nok individuelt, er jo mange her som er fornøyde. Er jo sånn med alle p-piller, noen regarerer på ting andre ikke reagerer på. Merker man noe er det jo bare å bytte.
Mari80 Skrevet 6. juli 2008 #9 Skrevet 6. juli 2008 Jeg brukte Yasmin før jeg ble gravid og har tenkt til å begynne på dem igjen nå. Fungerte bra for meg
Marius og mamma'n hans Skrevet 6. juli 2008 #10 Skrevet 6. juli 2008 Jeg har brukt Yasmin og har heller ikke hatt noe plager med de. Ingen bivirkninger overhodet.
Lykketroll *med Bolletrollet* Skrevet 7. juli 2008 #11 Skrevet 7. juli 2008 Jeg ble gravid på Yasmin. hadde ikke glemt en pille, ikke gått på antibiotika e.l. så det var ikke selvforskyldt...
Blå + en i magen Skrevet 7. juli 2008 #12 Skrevet 7. juli 2008 Jeg har brukt Yasmin noen år før jeg ble gravid. Bivirkningene jeg fikk var finere hud og større pupper, funka fint for meg:)
mamma_til_2_prinsesser Skrevet 7. juli 2008 #13 Skrevet 7. juli 2008 Til alle dere som bruker eller vurderer å begynne med Yasmin bør lese dette først: http://www.dagbladet.no/dinside/2007/06/04/502444.html
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå