Gå til innhold

Ekstra vesker til vogn???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har sett at d er noen som har satt på noen ekstra vesker på siden av vogna. D synes jeg hadde vært så kjekt når vi nå skal til Danmark og senere til syden

Noen som vet hvor de er kjøpt? Tror ikke de er til vogn, men at de bare passer.

Vi har søskenvogn.

God sommer!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Phil and Teds har vesker som er til å feste på siden.

Skrevet

Jeg har kjopt en Skip Hop Saddlebag og den er genial! Lurer paa aa kjope en til. Det er en ganske liten veske som er til aa ha paa siden av vogn. Den har tre stropper med borrelaas for at den skal kunne passe paa omtrent alle vogner. Jeg trengte noe som passet min phil&teds (kan ikke ha stelleveske over 'haandtaket' som paa vanlig vogn, da dingler den jo i hodet paa lillebror!) og denne er perfekt. Passer ogsaa paa Maclaren trille. Har den alltid hengende paa vognen med bleier, klesskift o.l. som jeg alltid maa ha med, og saa har jeg en annen liten veske med mat, melk o.l. som jeg har under vogna.

Jeg kjopte min paa internett, happybags.co.uk (http://www.happybags.co.uk/products.php?cat=134) - vet riktignok ikke om de sender til norge, jeg bor i england, men jeg skulle tro de gjor det. Ellers kan du sikkert soke paa google saa kanskje du finner et annet sted som selger den.

Absolutt til aa anbefale!

Skrevet

Saa nettopp at de finnes paa alexi.no.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...