Gå til innhold

Kan noen hjelpe meg finne vogn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi er førstegangs foreldre og aner ikke hva slags vogn vi skal kjøpe..

Termin i september

bor på østlandet så det er til tider mye snø...

ønsker alt i en vogn

helst 3 hjul. (eller av de vognene som har to små hjul forand)

kan ikke ta for stor plass i bil

og ikke alt for dyr...

Hva anbefaler dere og hvor får man kjøpt de??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eg brukte en vogn som hette Troll når sønnen min var fødd, han er fødd om vinteren! Men aner ikke hvor den er kjøpt, for kjøpte den på finn, men vet at det er et norsk merke. Eg synest den var veldig god, og den tok ikke stor plass i bilen heller(har peugot 307) Hun eg kjøpte den av hadde kun betalt i overkant av 2000 for den! Kan høre på Reflex.

Eller så har du carena sine, de tar veldig liten plass, veldig, men ikke alle modeller egner seg til "snøkjøring"! De får du kjøpt overalt egentlig..

Nå bruker eg quinny freestyle sportsvogn, men sønnen min er 2 år. Kjøpte den faktisk om vinteren og var meget fornøyd med den, pga store hjul og den var lett å komme frem med! Og at eg kunne regulere håndtaket sånn at eg enten såg sønnen min el han satt fra meg! Den tar ikke så stor plass heller. Den koster vel rundt 3499 ny, og selges på reflex, barnas hus og kanskje på noen leketøysbutikker som selger vogner.

Skrevet

Jeg bor også på østlandet, fikk barn i fjor høst!

Jeg kjøpte teutonia spirit s3, bruker vogna enda, og håper jeg kan bruke den ut hele vognperioden

Jeg kjøpte vogna med softbag, og med stormtrekket over bagen var goda god og lun i hele vinter, brukte dunpose oppi bagen de kaldeste dagene og lammeskinn og dyne ellers.

Hadde heller ingen problemer med å komme meg gjennom snø og slaps med 3hjul siden hjula er ganske store.

Med regntrekket fra lilleprinsen gjorde det heller ingenting at det snødde og regna sidelengs siden det er skjerm på trekket:-)

Jeg er kjempefornøyd og vil anbefale denne vogna på det varmeste!

Skrevet

Nå lurer du sikkert på hva "goda" er for noe, hehe, gikk litt fort i svingene og der det står goda skal det stå vogna :-) trøtt enda jeg visst!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...