Anonym bruker Skrevet 6. juli 2008 #1 Skrevet 6. juli 2008 Vi vurderer å hoppe på en tur til Tunisia, hotellet har aircondition og vi har vært på kanariøyene med snuppa før , gikk over all forventning:) men nå er det nok oppimot 30 grader. Hva er deres erfaring? Vil høre alle:) Hun er 1 år, drikker vanlig melk og spiser stort sett vår mat(noen ganger middagsglass) og brødskiver.
mamman til sander og mathilde Skrevet 6. juli 2008 #2 Skrevet 6. juli 2008 Vi har veldig god erfaring med å ta med lillegutt til varmen. Han er 16 mnd nå og vi har akkurat kommet hjem fra 14 dager i Tyrkia. Vi hadde ca 35 grader og et par dager var 41, men han var absolutt ikke plaget av varmen. Han drakk melk til frokost og kvelds ( tok med grøt, litt middagsglass og div pålegg hjemmefra) han drakk også mye vann, men av og til blandet vi vann og litt eplejuice eller iste. Bleiene var veldig tunge, så han fikk tydeligvis i seg nok væske. Hadde tatt med en del sommersett med klær, men stort sett hadde han bare bleie og soldrakt når han lekte på stranda. Grunnen til at jeg tok med grøt og middagsglass var at jeg var litt i tvil på hvordan guttungen ville reagere på den "ukjente" maten (andre bakterier) , og ville helst ikke at han skulle få diarè der nede. Kjøpte grøvbrød noen dager, og frøs ned, slik at jeg tok opp en skive eller to til lunsj, som vi hadde med i kjølebagen på stranda. Fungerte helt topp God tur hvis dere hopper på
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå