Gjest Skrevet 6. juli 2008 #1 Skrevet 6. juli 2008 Noen som vil komme med forslag? jentenavn, som ikke slutter på 'ine' Like de såkalte poppis navna jeg da
Lykkelig_alenemor _til_2 Skrevet 6. juli 2008 #2 Skrevet 6. juli 2008 Hehe.. som ikke slutter på ine, dt er jo en god del! Thea Leah Isabelle Amanda Juliana Natasha Julie Sofie Emma(men det er jo ganske oppbrukt synest eg) Mia Mie Sanna Mira *puuh* var det litt hjelp? Håper du ikke er så blank nå:-) Lykke til:-)
*Dubsgirl* Skrevet 6. juli 2008 #3 Skrevet 6. juli 2008 Wilma Selma Thelma Anna Alva Othilie Nora Hedda Hanna Mathea Mathilde Matilda Filippa Felicia Synne Sigrid Sanna Aurora Elina Linnea Leona Julia Jenny Ingrid Ingelin Irmelin Dina Dea Thea Tuva Tilde Tiril Frida Vilde Vilja Sunniva Mia Milla Ulrikke
sonne Skrevet 6. juli 2008 #4 Skrevet 6. juli 2008 Amalie Andrea Anneli Emilie Elida Elise Ella Frida Fride Hannah Helene Ida Ingrid Iselin Live Lisa Maren Malin Malene Mathilde Mia Miriam Mari Maria Marie Nora Olivia Pia Rikke Sarah Sofie Stine Tiril Vilde
Gjest Skrevet 6. juli 2008 #5 Skrevet 6. juli 2008 Hei De aller mest populære navnene finner du jo på SSB. Her er noen forslag til litt mindre brukte navn i samme stil: Julia Maleah Amanda Sanna Helena Nathalia Olivia Alexandra Johanna Alva Ariana Mathea Celina
Vannmann35 Skrevet 8. juli 2008 #6 Skrevet 8. juli 2008 Disse synes jeg er klassiske, pene og ikke for vanlige nå, men likevel ikke for gammeldagse: Marie Amelie Ane Johanne Olivia Othilie
tingeling86 Skrevet 9. juli 2008 #7 Skrevet 9. juli 2008 wow! utrolig lik min navnesmak! gøy at de er litt uvanlige Othilie er kjempesøtt! og alle disse er dessuten navn som kan brukes som dobbelnavn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå