To trollunger + en spire Skrevet 5. juli 2008 #1 Skrevet 5. juli 2008 Joda - ta på bodyen på bakhodet først og så raskt over hodet. Du unngår da at babyen får klær over øyne og nese som de fleste ikke synes noe om. Hadde glemt at jeg gjorde det sist og ble så glad når jeg endelig kom på dette igjen.
Jewel m/jente får gutt Skrevet 5. juli 2008 #2 Skrevet 5. juli 2008 Det gjør vi hver gang, men hun liker det fortsatt ikke. Har vel etter pappaen sin, skal ha minst mulig klær på
marsbaby:-) Skrevet 6. juli 2008 #3 Skrevet 6. juli 2008 Det gjør vi også,ellers blir det ganske keitete... Men tulla vår blir ikke sint før vi begynner med armene...:-)
nungo Skrevet 6. juli 2008 #4 Skrevet 6. juli 2008 Nå som tulla vår har blitt 5 måneder setter jeg henne opp på stellebordet med hennes rygg inn mot min mage (hun kan ikke sitte selv ennå) - da går det veldig greit å få på bodyen.
su-su-susa-i-hodet m/rampegutt Skrevet 6. juli 2008 #5 Skrevet 6. juli 2008 Gjør det - hjelper ikke!!
Mädchen Skrevet 6. juli 2008 #6 Skrevet 6. juli 2008 Jeg tar på bodyen feil vei, akkurat som en bukse. de funker fint det. Skal sies at snuppa mi ikke er av de mest bollete. Hvis det er bodyer som er for smale til å dra over magen, smiler jeg som en gærning når jeg trer den over hodet henne - aldri noe hyl og skrik. Samme med lue, nå har jeg smilt så mye hver gang vi har tatt på lue at hun tror det er morsomt og smiler og ler hver gang vi tar den på.
Gjest mphs Skrevet 6. juli 2008 #7 Skrevet 6. juli 2008 Eller ha en baby som ikke bryr seg om at man tar bodyen over hodet:o) Lillepia mi er bare så grei å kle på. Helt utrolig siden storesøsteren alltid var og fortsatt er ett mareritt å kle på(som oftest).
HjelpesMEJ Skrevet 6. juli 2008 #8 Skrevet 6. juli 2008 Hei! Over hodet er ikke noe problem, der gjør jeg det samme som deg. Men, det er når armene skal inn misnøyen kommer.... Do not like, det er helt sikkert. Og jeg synes selv jeg er rimelig skånsom i påføringen...hehe, men hjelper ikke. Skal sies at jeg gir meg ikke over om han gråter, for har sjekket, det er jo bare "tull". Så stritter han i mot, så skal den på, hehe. Den sterkestes rett osv. Dette er ikke noe stort problem nå, blir værre når han blir større og sterkere og mer bestemt... Så håper dette går over:)
Natalina ´08 og snuppa ´10 Skrevet 6. juli 2008 #9 Skrevet 6. juli 2008 Over hodet var et sant h*****, men har bedret seg. Men nå er det armene som er helt håpløse.. arg..
Mamma med spire Skrevet 6. juli 2008 #10 Skrevet 6. juli 2008 det er det vi gjør, men han blir like sinna alikevel!! Også blir det nesten bare verre når vi begynner å ta på armene, men det må på kan jo ikke gå naken hele dagen:)
partyoffive Skrevet 6. juli 2008 #11 Skrevet 6. juli 2008 Noen bodyer er mye smalere enn andre. H&M er somregel vide og fine. Sverger også til de som har knapper på begge sidene av skuldrene for og gjore hullet storre. 'Mamma'n til William' jeg har også en liten Villiam som kom den 27.03.08. Flott navn!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå