Gå til innhold

Noen med erfaring fra å føde ved Flekkefjord sykehus....?

Anbefalte innlegg

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

Har ikke født der selv, men alle vennene mine hjemme har født der og har ikke hørt annet enn positive ting. Skal selv føde i Oslo på A-hus, flott sykehus... men stort og upersonlig. Er nok litt lettere å bli "sett og hørt" i Flekkefjord.

Lykke til : )

• 2 måneder senere...

Hei.

Jeg fødte i flekkefjord i desember 2002. Dessverre har jeg ikke så god opplevelse av den gang pga det var helt fult på føden. De annsatte hadde ikke tid, jeg ble ikke tatt på alvor. Når fødselen endelig var over, måtte jeg overnatte i fødesengen min. Min mann ble nesten "jaget" hjem. Reiste hjem egentlig så fort som mulig.

Nå skal jeg på ann igjen. Har termin 6. nov. Håper på bedre lykke denne gang i Flekkefjord.

Har heller ikke født der enda, men har termin om 2 uker.... Har vært nede på omvisning, og til en ekstra undersøkelse pga de var usikkre på om alt var bra med barnet. Vi ble veldig godt mottatt begge gangene, og fikk god oppfølgning. Har vært i kontakt med dem idag igjen pga har hatt rier hele formiddagen. Har stor tro på at det er et bra sykehus for førstegangs. Det kan jo være travelt der også i perioder, akkuratt som på andre sykehus.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...