EierIkkeFantasi Skrevet 5. juli 2008 #1 Skrevet 5. juli 2008 lurer på om dere fikk det regelmessig ? snart 8 mnd siden fødsel og har hatt mensen 1 gang (ganske lite) nå skulle den vært tilbake i slutten av mnd som var , men enda ingen tegn på at den kommer ... kan kansje ha noe med at jeg ammer ? eller har dere andre hatt den fast siden den kom tilbake ? setter pris på svar, lurer veldig
Mammapudding Skrevet 6. juli 2008 #3 Skrevet 6. juli 2008 Fikk mensen 4 mnd etter fødsel og da kom den hver 14.dag frem til nå..Har nettopp fått mensen nå og det er nøyaktig 4 uker siden sist..var nesten så jeg ble litt nervøs;) Så tror nok det er helt vanlig at den ikke er helt regelmessig etter fødsel. Er 11 mnd siden fødselen nå..
Sunniva78 har to små Skrevet 6. juli 2008 #4 Skrevet 6. juli 2008 Jeg har hatt den to ganger til nå, fikk den 3 mnd etter fødsel... Neste gang var den 1 uke på overtid. Var forbredt på at den kunne være litt uregelmessig, men ble da likevel litt nervøs :-S
lille me og mine Skrevet 6. juli 2008 #5 Skrevet 6. juli 2008 Fikk mensen 5mnd etter fødselen, og har hatt den to ganger tilsammen. Er nå 9mnd siden fødselen, og den er ikke regelmessig enda. likegreit det, har det ikke travelt med å få den tilbake!
Monica&Emma Skrevet 6. juli 2008 #6 Skrevet 6. juli 2008 Fikk igjen 3 mnd etter fødsel. 1 mnd etter at jeg ga opp amminga. Har hatt regelmessig 3 ganger etter det nå Er vel ganske "heldig" da..
Mammaen til Turid Skrevet 6. juli 2008 #7 Skrevet 6. juli 2008 fikk den tilbake etter 5 uker.. og da tok det 5 uker før jeg fikk den neste gang, så jeg er litt spent når jeg får den nå... =)
--{--{-@solstråle Skrevet 6. juli 2008 #8 Skrevet 6. juli 2008 jeg sluttet å amme når snuppa var va 5 mnd, fikk igjen mensen ca 6 mnd etter fødsel. Den er regelmessig, men synes mens-smertene er ikke så vonde lenger:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå