Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere andre som har babyer som akkurat har fylt 4 mnd., er de begynt å rulle fra rygg til mage? Min lille baby lå mye på siden for noen uker siden, men ser egentlig ut som at hun har mistet interessen for det nå. Venter sånn på at hun skal rulle snart :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Rullinga er sikkert like rundt hjørnet =O)

Gutten min er 4 mnd den 15, så innlegget er egentlig ikke myntet på meg men.. ;)

Han ruller ikke ennå, men setter bena i gulvet, løfter rumpa og vipper fra side til side =O) Og syns det er VELDIG morsomt når jeg ruller han over på siden.. Da tar han i med alle musklene i den lille kroppen for å komme rundt, og gliser stort når jeg hjelper han med å rulle over =O)

Kjempegøy!

Men ikke stress deg selv med det. Det kommer når hun er klar for det. Enten i morgen eller om enda noen uker. Det meste er normalt =O)

Skrevet

Det kommer nok snart skal du se! :D

Emilie rullet rundt fra rygg til mage da hun var nesten 3.5 mnd så nurket ditt gjør det sikkert snart og!:D

Skrevet

Av og til blir vi litt utålmodige på de små sine vegne :-) Det kommer når hun er klar! Det er så gøy når de lærer noe nytt, men det går vist litt i rykk og napp. Jenta vår snudde seg en enkelt gang eller to rundt 4 måneder, men ført nå som hun er 6 måneder har hun begynt å rulle på "ordentlig".

Skrevet

Så lenge du lar babyen ligge mye (ikke sitte) vil dette komme av seg selv. Fysio sa til oss at vi kan "framskynde" rulling og krabbing ved å unngå stol/sitting så mye som mulig, for da vil de prøve å rulle/bevege seg av seg selv - motivasjonen for å ligge blir visstnok vanskeligere når de kan sitte... :)

Skrevet

Jenta vår er 17 uker og ruller ikke. Hun har rullet noen ganger fra mage til rygg, men ikke fra rygg til mage. Stresser ikke med det i det hele tatt. Synes igrunn det er litt deilig at hun ikke gjør det, det gjør ting mye lettere. ;)

Skrevet

william rullet fra rygg til mage første gan når han var 3mndr å en uke gammel:) Nå har han øvd i 3 uker å de siste dagene har han blitt kjempeflink å kommer seg rundt uten problemer:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...