Anonym bruker Skrevet 5. juli 2008 #1 Skrevet 5. juli 2008 Noen som har hatt denne vognen? Er den bra eller dårlig?
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2008 #2 Skrevet 5. juli 2008 Vet ikke hvordan de nyeste modellene er,men den jeg var borti var helt ustyrlig når fremhjulet ikke var låst. Barnet vokser fort ut av bådebag og sportsdel... ca 4mnd-bag, ca 1,5år-sportsdel. Bortsett fra dette var den jo grei, men valgte ikke d igjen... (hadde me 4 hjul, men har prøvd 3hjulingen og)
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2008 #4 Skrevet 7. juli 2008 Jeg brukte vognen på jenta mi som ble født november 2005. Hardbagen synes jeg er stor, holdt i hvertfall i 6 mnd. Sportsvognen brukte vi i barnehagen frem til hun var litt over 2 år, da var hun blitt for lang i forhold til "fotbrettet". Jeg synes vognen var lett å trille, fin på vinterføre, og virket behagelig for jenta vår frem til 2 års alder. Men jeg synes det er kronglete å feste både hardbagen, og sporsdelen på understellet, og låsemekanismen fusket endel (måtte gjerne prøve et par ganger før låsen satt som den skulle, skyldes kanskje slitasje). Og kalesjen ble ødelagt i barnehagen, så kalesjen er helt klart et svakt punkt på vognen også. Vi har valgt å kjøpe en ny vogn til nr 2.
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2008 #5 Skrevet 7. juli 2008 Kalesjen min ble også ødelagt i bhg, dro dit vi hadde kjøpt den og fikset den mens vi ventet uten spm. så d virket som de hadde hatt fler med samme problem..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå