Anonym bruker Skrevet 5. juli 2008 #1 Skrevet 5. juli 2008 Hei jordmor Siri! Jeg tror det er fler en meg som godt kunne tenke seg et "nettsted" der de kan komme i kontakt med andre "foreldre til donorbarn." Så da lurte jeg på om du kanskje kunne være behjelpelig meg å lage en debatt side til oss her? Det ville vært supert! Er det fler enn meg som savner dette, er det sikkert fint om dere sier ifra her. På forhånd takk!
Sota Skrevet 5. juli 2008 #2 Skrevet 5. juli 2008 En sånn debatt finnes allerede her: http://www.barnimagen.com/forum/messagelist/5045
m&m:) Skrevet 7. juli 2008 #3 Skrevet 7. juli 2008 Hva heter dette forumet? Finner ikke på venstre siden her
Regnbuemor til 2 Skrevet 7. juli 2008 #4 Skrevet 7. juli 2008 Foreldre ved hjelp av donorsæd eller donoregg, heter forumet. Det står ikke listet opp på venstresiden, men du må gå inn der det står Alle Forum på DIB. Der kommer det opp lange lister på alle forum her inne. Det står under foreldre debatter. Selv har jeg lagt den som favoritt, så jeg kommer rett inn der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå