♥ Celines mamma ♥ Skrevet 5. juli 2008 #1 Skrevet 5. juli 2008 Her gikk det mye i saltsild en periode. Gu´ hvor godt det var, hehe
♂ 06+sept.pie = Ferdig! Skrevet 5. juli 2008 #2 Skrevet 5. juli 2008 Båtis fra Diplom is en periode Også jorbær med melis, h melk og en liten dæsj krem fløte. Snadder ja. sto hver morgen utenfor butikken sammen med pensjonistene og ventet på at den skulle åpne ;o)
LadyLuck & Skrevet 5. juli 2008 #3 Skrevet 5. juli 2008 med nummer en.. hamburgere fra statoil, og på slutten cola og ifa, sendte gubben ut etter cola og ifa under fødselen, og så gikk han seg vill (men nådde tilbake)
unnl Skrevet 5. juli 2008 #4 Skrevet 5. juli 2008 ISBITER!!! MÅTTE ha det! Var det tomt i fryseren ble jeg helt gal!!
Gjest Skrevet 5. juli 2008 #6 Skrevet 5. juli 2008 Båtis, kvikklunsj og ikke minst APPELSINJUS ) Måtte opp om natta for å få "dosen" min, hehe...
Sassy. Skrevet 5. juli 2008 #7 Skrevet 5. juli 2008 Med nr 1 SITRONER og LAKRIS, bare måtte ha det, jo surere jo bedre Med nr 2 KLORIN-LUKT (kloret kjøkken fillene hver dag, skyllet di godt og luktet på) og STRATOS (en hel sånn stor plate hver dag !)
TurangaLeela Skrevet 5. juli 2008 #9 Skrevet 5. juli 2008 Bensin og eksos-lukt, både forige og denne graviditeten, ikke så sunt.....men jeg bare digger det!!
Supermamm Skrevet 5. juli 2008 #10 Skrevet 5. juli 2008 Isbiter her og! Mannen gjorde heldigvis en god jobb med å fylle opp fryseren;)
ditte&malusken&lillebror Skrevet 5. juli 2008 #11 Skrevet 5. juli 2008 Med datteren min var det yes-is og appelsiner, denne gangen er det mr. lee nuddler med kyllingsmak..
Gjest Skrevet 5. juli 2008 #12 Skrevet 5. juli 2008 Cola på boks med begge to, måtte være boks alt annet var blæ Det rare er at på slutten av graviditetene og ellers syns jeg cola smaker fælt, eller ikke dispenser cola, det er nam:)
LisaColli Skrevet 5. juli 2008 #13 Skrevet 5. juli 2008 freia melkesjokolade! mmm.. og hårspray, tannkrem, asfaltstøv osv (spiste det ikke, men hadde lyst!)
Leirha Skrevet 5. juli 2008 #15 Skrevet 5. juli 2008 Denne gang..Ingenting. sist gang; sennep!! i lass og bøtter! Hadde til og med sennep på softis, isj det var ikke godt.
Labambie Skrevet 5. juli 2008 #16 Skrevet 5. juli 2008 Åh,herregud!! Yum yum nudler med kjøttsmak... Jeg spiste så mye av det at jeg tømte en pall på Rema... Seriøst... Nå orker jeg fortsatt ikke se de.. Hehe
Gjest Skrevet 5. juli 2008 #17 Skrevet 5. juli 2008 Sist hadde jeg dilla på potetgull med biff og løk Denne gangen har jeg vært sinnsykt kvalm og spyr opp alt, men i det siste så har jeg fått helt dilla på MORELLER! Spiser en halv kg hver kveld også spyr jeg det opp igjen like etterpå. Fornuften forsvant tydeligvis idet pinnen ble blå!
velsignet med to Skrevet 5. juli 2008 #18 Skrevet 5. juli 2008 Isbiter og kvikklunsj! Måtte ha det tilgjengelig hele tiden. Gjennom hele svangerskapet. Hadde også masse forskjellige "dillaer" som varte noen uker før det ble bytta ut hehe, eks. ristet brød med nugatti og iskald melk til, mørke knekkebrød med brelett på, lakrisstang med sitronfyll inni (husker ikke hva de heter?), iskaffe, og en liten periode drakk jeg melk som vann. Tok lang tid før jeg hærtes melk etter fødselen.....
Meg og mini med ny spire :) Skrevet 5. juli 2008 #19 Skrevet 5. juli 2008 vannmelon i bøtter og spann:P
Mille** Skrevet 5. juli 2008 #20 Skrevet 5. juli 2008 Med nr 1 hadde jeg dilla på melkeprodukter, drakk minst 2 liter melk om dagen og spiste 1 liter yoghurt hver dag. I tillegg hadde jeg litt dilla på maryland cookies og brus, ikke rart jeg ble str stor elefant til slutt. ;o) Med nr 2 fikk jeg dilla på vannmelon og isbiter, knaspret isbiter dagen lang. Også måtte jeg ha ristet brød med appelsinmarmelade til frokost hver dag. )
Papegøyeblomst Skrevet 5. juli 2008 #21 Skrevet 5. juli 2008 Her var det Jaffa cakes, av alle ting (sånne halvmyke sjokoladekjeks med appelsinmarmelade inni)...Kunne spise opp til 3 pakker hver dag, fysj....
lottaa Skrevet 5. juli 2008 #22 Skrevet 5. juli 2008 jeg spiste veldig mye råe poteter med sand på jeg da!
mamma<3<3almira sofie Skrevet 5. juli 2008 #25 Skrevet 5. juli 2008 Fikk dilla på tomater, spiste sikkert 5-10 tomater for dag!! på slutten spiste jeg en stor 200 grams melkesjokolade hver dag:P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå