Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg kjøpte en pakke med 10 grav.tester fra billige-teste.dk. Det sto at en kunne bruke dem fra den dag en ventet mens. Jeg hadde mens 11.juni, og første positive test (svak) i dag, 5.juli. Er ikke det egentlig veldig tidlig? Leste på babyverden at det ikke ville slå ut på tester så tidlig, så jeg ble litt usikker på om det kunne stemme. Tok derfor en test til (ikke morgenurin) hvor det igjen kom svak strek. Har testet med samme test for noen dager siden hvor den var negativ. Kan så tidlig utslag tyde på tvillinger???

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/138170544-tidlig-testing/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes å kjenne navnet ditt igjen- var ikke du også i mars-07 klubben? Det var jeg, men ikke sånn ivrig skribent, men det mener jeg at du var??? Etter terminkalkulator skal 25.juni være "befruktningsdag" fht til 11.juni som siste mens.... Så da har vi termin samme dag??? 21.mars. Tulla mi ble født 20.mars, så det blir tett med bursdager:-)

Hei hei... samme med me:) Hadde sist mens 11.juni å fekk kjempe svak positiv billigtest i går.... 5 juli... Trudde ikkje heller at dei kunne slå ut so tidlig, meåpn slo ut positiv el-test me...Så då har vi ca termin 20 mars ja;) kjekt! Tenkte vente til litt over helga å ta ny, for venta ikkje mens egentli før tirsdag...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...