Prinsessemamma x 2 Skrevet 5. juli 2008 #1 Skrevet 5. juli 2008 det er kun når hun ligger tett inntil meg eller pappaen. Så det har endt med at hun legger seg samtidig med oss, og blir liggende hos oss store deler av natta. Jeg har senga hennes ved siden av vår, så det er jo bare å legge henne over når hun sovner (må jo innrømme at jeg synes det er veldig kos å samsove også..) Tidligere har vi holdt på med skik og pupping i søvn, og det har gjerne tatt flere timer, så vi nærmer oss i allefall målet Forhåpentligvis klarer vi etterhvert å få henne til å sovne av seg selv uten oss også..
Gjest Skrevet 5. juli 2008 #3 Skrevet 5. juli 2008 Så flinke dere er;-) Gratulerer:D Gleder meg til snuppa vår på nå 3mnd også sovner av seg selv, men det ser ut som om kan bli en hard kamp...Vi skal til osteopat på tirsdag for å finne ut om hun kan ha noen låsninger eller lignende, for hun er veeeldig urolig og er ekstremt vanskelig å legge, og når hun er lagt våkner hun fort opp igjen med denne uroen i kroppen, dette på tross av at hun er stuptrøtt:-( Itillegg sliter hun med fordøyelsen og det hjelper ikke på søvnen akkurat...
Prinsessemamma x 2 Skrevet 5. juli 2008 Forfatter #4 Skrevet 5. juli 2008 Vil bare legge til at hun har begynt med dette selv, det er ikke noe vi har gjort. Så hvem vet, kanskje det plutselig løsner for dere en dag også
C&L snart m BaBy igjen Skrevet 5. juli 2008 #6 Skrevet 5. juli 2008 Har faktisk hørt om fler hvor det plutselig gikk seg til, helt av seg selv.. Snuppa sovnet selv her også de siste dagene, hun er 4,5 måned. Ellers pleier jeg å amme eller ligge tett inntil. Legger henne fortsatt i sengen vår og flytter henne over i vuggen før jeg legger meg. Krysser fingre for at dette fortsetter
lille me og mine Skrevet 5. juli 2008 #7 Skrevet 5. juli 2008 Vi har det på samme måte. eller hun sovnet av seg selv i sin egen seng til hun var fem mnd. Da ble det mye sykdom over lenger periode som gjorde at det måtte pupp til for å sovne. Nå ligger hun tett inntil meg, sovner med en gang. Ligger i vår seng hele natten, da jeg fortsatt ammer noen ganger og orker ikke opp og ned. men synes det å ha henne tett inntil meg på nettene bare er kos, så stresser ikke med å bryte den "uvanen".
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå