du og jeg og vi to Skrevet 5. juli 2008 #1 Skrevet 5. juli 2008 Nå har vi strevd med å få annen mat i mini i et par måneder, bare brekt seg og ikke villet ha noen ting. Så i løpet av et par uker endret det seg, og han spiste plutselig mer av grøten han ble tilbudt. Og nå gråter han som om han er sulten, men nekter å ta puppen. Vil bare ha grøt eller annen mat - synes det gikk så brått! Nå vil han bare ammes når han er skikkelig trøtt og på natta... Han trapper vel bare ned selv, men her går jeg med melkespreng og litt forundring...
Lunajenta og Alvegutten Skrevet 5. juli 2008 #2 Skrevet 5. juli 2008 Oi, nå la jeg inn et innlegg som er nesten som ditt! Har det samme problemet, han nekter pupp om dagen (får av og til i ham litt), men jeg ammer ham hver natt.. Synes også det skjedde så plutselig, jeg har kanskje vanskelig for å innse at det snart er slutt på amming? Vanskelig dette, kanskje noen har tips, råd eller erfaringer å dele med oss? Hvor gammel er gutten din forresten? Min er 8 mnd.
du og jeg og vi to Skrevet 6. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 6. juli 2008 Han er litt over 7 måneder. Og spiser gjerne hele natta hvis han får lov - men på dagen er det altså full stopp dersom han ikke er supertrøtt, da kan han til nød spise litt... Ellers bare vrir han seg unna.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå