Gå til innhold

Hva med denne navnekombinasjonen da?

Anbefalte innlegg

Jeg fortsetter nå bare og mase, jeg.. ;o)

Hva synes dere om Bjørn Isak?? Bjørn er fra min samboers familie, og Isak het min oldefar. Jeg synes for så vidt at det er veldig fint, men samtidig så sniker det litt isbjørn-tanker rundt i mitt hode! Er det flere her som tenker på isbjørn, eller er det bare meg som tenker for mye?? Og synes dere at Bjørn Isak er fint?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/138169695-hva-med-denne-navnekombinasjonen-da/
Del på andre sider

Fortsetter under...

skal dere bruke begge navnene alltid? som i Bjørn-Isak? =) da ble d kanskje litt tungt? eller Bjørn Isak, som i mest bare Bjørn? da var d mye greiere, syns jeg ;o) Helt ok navn, -ikke helt min greie noen av navna .. =))

Bjørn Isak, veldig spesiellt navn men eg synest det var kjempestilig!

Tror ikke det er så vanlig, og hadde vel trolig ikke valgt det selv.

Navnene passet jo bra sammen, og var en kul klang på navnet:-)

Så eg mene du bør gå for det navnet! Og nei eg tenkte ikke på isbjørn, hehe..

Så fint at dere er positive da, og at dere ikke tenker isbjørn! Nå ble jeg glad :-) Og så artig med resultatet fra SSB, takk for den. Kjenkt og vite.

Ja, hvis dette ble navnet, så skulle begge navnene brukes til daglig. Dette er pga hensyn til min bestevenninne og hennes familie på en måte. Hennes bror het Bjørn, og han døde for noen år siden. Så jeg føler ikke helt for og "dra inn" en ny Bjørn i deres hverdag, da venninna mi står øverst på lista over aktuelle gudmødre og gudfedre. Samtidig er dette navnet svært viktig for min samboer. Så den beste måten og gjøre det på er at det må bli dobbeltnavn :-)

Jeg vil gjerne ha flere synspunkter på navnet Bjørn Isak! Begynner og like det mer og mer selv :-)

Annonse

Jeg simpelthen ELSKER de to navnene dere ønsker å ha i kombinasjon! Bjørn er flott, herlig, nydelig, pent og ikke minst - stødig og norsk - alt i ett :-) Isak er bibelsk, men likevel fantastisk pent.

Bjørn Isak likte jeg utrolig godt. Kunne gjerne brukt det på en egen sønn, hadde det ikke vært for at en kamerat av meg heter Bjørn.

Jeg sier JA :) Knallflott navn!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...