Miffs Skrevet 5. juli 2008 #1 Skrevet 5. juli 2008 Vil du si en baby på 3 mnd er tidlig ute om den kan: Snu seg fra mage til rygg og omvendt, gripe tærne sine, skyte rumpa i været med strake ben når den ligger på magen?
Gjest mphs Skrevet 5. juli 2008 #2 Skrevet 5. juli 2008 Om den kan snu seg kontrolert begge veier vil jeg si den er veldig tidlig ute
Miffs Skrevet 5. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 5. juli 2008 Hva er kontrollert da? Første gangene hvor han mistet balansen og trillet over regner jeg ikke med.. Men i dag har han snudd seg minst 20 ganger.
Gjest mphs Skrevet 5. juli 2008 #4 Skrevet 5. juli 2008 At det fra mave til rygg ikke er hodet som gjør at babyen tipper over. At den kan gjøre det med vilje. Det ser du nesten selv. Kan babyen din virkelig snu seg begge veier? Imponert. Flinke babyen din:o) Første jenta min snudde seg fra rygg til mave da hun var 5 mnd og fra mave til rygg da hun var 6.5 mnd. Lillejenta min nå er 3 mnd og har kun tippet over noen ganger(ikke kontrolert).
Miffs Skrevet 5. juli 2008 Forfatter #5 Skrevet 5. juli 2008 Det var nok hodet som fikk han til å tippe over de første gangene. Tror han fikk smaken på det... Han ruller seg etter lekene sine, så det er vel kontrollert? Det ser litt vinglete ut og ukontrollert ut når det skjer i full fart og armen sitter fast under babyen og det ene benet havner mellom sprinklene over beskytteren.. Vet at pappaen hadde det vedig veldig travelt som lite, det hadde ikke jeg..
Isilra Skrevet 5. juli 2008 #6 Skrevet 5. juli 2008 Jeg synes han høres veldig tidlig ute ut ja Kan være kjempstolt av han!
nungo Skrevet 5. juli 2008 #7 Skrevet 5. juli 2008 Det er utrolig gøy når de begynenr på det der :-) Og så gøy å se deres egen begejstring da :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå