RootsDawtah Skrevet 5. juli 2008 #1 Del Skrevet 5. juli 2008 dette er veldig skummelt og spennende altså... er 8 dager over terminen idag. våknet først halv 4 på morgnenen og hadde innmari halsbrann og veldig vondt i magen. følte nesten at jeg måtte kaste opp og at jeg hadde dårlig mage. gikk på do og satt der ca 20 min, følte meg bedre etter det så tenkte at det sikkert bare var noe jeg hadde spist. men så våknet jeg igjen enda en gang ved syv tiden fordi jeg hadde så vondt og igjen ved 9 tiden av de samme mensenaktige smertende og da stod jeg opp. etter det har smertene kommer regelmessig med mellom 6, 9, 15 og 30 minutters mellomrom helt til nå hvor det har holdt opp en hel time??? tror helt sikkert at det var rier jeg hadde for det var såpass vondt, og har ikke hatt noe lignende før. ringt til og med til føden og var klar for at det skulle øke på med rier, men nå har det plutselig bare holdt opp helt... er det vanlig når det har vært så jevne rier først også plutselig stopper det? har også kommet en del blodig utflod i løpet av dagen som jeg regner med er slimproppen.. ble en litt langt innlegg det her, noen tips???? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/138169547-hva-n%C3%A5/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elisa ♥2 barnsmor♥ Skrevet 20. juli 2008 #2 Del Skrevet 20. juli 2008 Høres ut som om det er slimproppen og starten dette her... kanskje i gang igjen alt du nå. Hender riene stopper opp/ avtar igjen. Men de kommer tilbake, tro du meg :-) Et lite stalltips som jeg bomma på sist: Alle snakket om at varmt bad hjalp mot smerter, så jeg la meg i badekaret. Da stoppet mine rier, og Føden kunne fortelle meg senere at selvfølgelig stoppet de opp da... det er først når man har mye mer åpning at bad var bra, ikke i starten... Lykke til! Håper alt går bra!!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/138169547-hva-n%C3%A5/#findComment-138275176 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå