Gå til innhold

Dette må være der verste jeg har opplevd!

Anbefalte innlegg

hei alle gravide damer:) jeg er 29 uker på vei nå, å alt har gått helt fint. men kan noen fortelle meg om hvor mye barnet inni meg tåler ? fordi igår var jeg på fest hos ei venninne,som var ganske full osv.. tror ikke hun mente det noe vondt,men hun kom å skulle sette seg i fanget mitt , så bommet hun litt så hun satt seg rett ned på magen min . med hele tyngden hennes oppå magen. så den ble presset litt ned ,det var veldig ubehagelig.. men det verste er hva jeg sitter å tenker på nå, om alt gikk bra med den,om den kunne fått noen skader eller noe? kan noen vær så snill å hjelpe meg :'( jeg håper det ikke skjedde noe å at den nfortsatt har det bra :) tusen takk for alle derre som orker å lese dette å hjelpe meg , har ikke så mange å prate med.. :)

Fortsetter under...

Jeg tror det skal mye til for at babyen bkir skadet på denne måten inni magen. Den ligger jo så godt beskyttet av fostervann osv... Og hvis ikke du har hatt vondt etterpå heller, så har det sikkert gått bra. Tror likevel jeg ville ringt føden... Bare for å være sikker, for jeg er iallefall slik at jeg bekymrer meg veldig for mye, og det er så slitsomt!! Skriv en melding igjen om hvordan det går med deg da :-)

ja,jeg er også slik at jeg er veldig flink til å tenke negativt. å bekymre meg mest mulig,det er kansje det jeg er aller best til:) hehe:)

men jeg håper at alt går bare bra å at det ikke har skjedd noe. men jeg har ikke hatt noe vondt eller noen ting,å har også kjent liv. men det var bare skikkelig ekkelt alikevell.. det var veldig ubehagelig der å da liksom,men ikke etterpå... jeg har jordmor time på onsdagen,så jeg kan vell bare spørre henne? eller hva synes du ?:) takk for at du / dere svarte meg:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...