catine Skrevet 5. juli 2008 #1 Skrevet 5. juli 2008 Kjennes svangerskapet annerledes ut i begynnelsen? (mer kvalme, mer trøtt e.l?) Jeg er så spent på om det er en eller to inni der(fikk satt inn 2egg)....., men føler at svangerskapet kjennes likt ut som forrige gang:) Er 5+1 idag:)
Gjest Skrevet 6. juli 2008 #2 Skrevet 6. juli 2008 Hei jeg har vært gravid med tvillinger, og en gang m bare en(som jeg mistet) men mine symtomer var ganske like frem til ca uke 8, da ble jeg kvalmere og hadde veldig halsbrann og magen vokste i rekord fart!!!Lykke til;))
* vannmamma * Skrevet 6. juli 2008 #3 Skrevet 6. juli 2008 Hei, jeg er 32+3 med tvillinger etter ivf. Jeg var mye mer kvalm i første trimester med storesøster for 3 år siden (også ivf) enn jeg var denne gangen. Fikk imidlertid synlig mage enda tidligere denne gangen, men tenkte at det like gjerne kunne være fordi jeg er andregangs. Var enda (!) mer trøtt denne gangen, men det kan jo strengt tatt tilskrives full jobb og 2-åring hjemme framfor tvillingstatus, Det sies at man kan oppleve symtomer sterkere med tvillinger. Jeg har imidlertid vært aktiv inne på tvillingforumet og blitt kjent med mange tvillinggravide/-mødre. Erfaringen herfra er at det er like store forskjeller på tvillingsvangerskap som enlinger, og det er flere som har fått seg en overraskelse på ordinær UL i uke 17-19. Lykke til med en eller to i magen! :-)
Smurfeline81 Skrevet 6. juli 2008 #4 Skrevet 6. juli 2008 Jeg er 20+1 med tvillinger etter ivf. Har aldri vært gravid tidligere så ikke noe å sammenligne med, men jeg har ikke hatt mye symptomer i det hele tatt. Nesten ikke kvalm i det hele tatt, ikke spesielt trøtt, føler meg heldig:D Så spennende å se på ul da, om det er to små bankende hjerter der:) Regner med at du skal på tidlig ul..... LYKKE TIL!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå