Gå til innhold

Nye Emmaljunga vogner

(¯`•¸·´¯) Baby snart(¯`·¸•´¯)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hv synes dere om 2009 modellene??

Jeg likte 2008 bedre....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg også :(

Skrevet

jeg å:(

Skrevet

Helt enig med dere, ble skikkelig skuffet =(

Skrevet

Og jeg ble lettet, fordi jeg slipper å angre på den jeg har kjøpt:)

Skrevet

Har noen en link der jeg kan se de nye emmaljunga-09 modellene?

Var inne på emmaljunga.no, men skjønte ikke om det var 08 eller 09 modeller der.

Skrevet

Det er 09 modellene som ligger ute på sidene nå.

Skrevet

ble også veldig skuffet over 09 mod.. noen av de nøytrale fargene var fine,men de andre var tragisk og se på..

nei,glad jeg har en 08 mod..=)

Skrevet

Ja, håper dere med 2008 modellene behandler vogna bra og legger de ut på Finn.no når dere ikke har bruk for de lenger, slik at fler kan nyte 2008-modellene! ;)

Skrevet

Skjønner ikke greia med alle de mønstrete feltene jeg.. Ser veldig 80-talls ut...? Mye penere med ensfargede felter... Er utrolig glad i min 2007-modell i jungle-lime! ;) Men jeg likte fargen "Nature" da.. Pene og duse farger. Også er det synd at de ikke lager City Jet lenger. Har så lyst på en sånn.. Noen som har en til salgs? ;)

Skrevet

jeg og er glad de ikke er så fine, for jeg har kjøpt meg en nydelig 08 modell :D

Skrevet

Syns heller ikke de mønstrete feltene var noe fint... De tidligere modellene er mye finere.

Jeg har en 06-modell som jeg elsker. :)

Skrevet

Er vel ikke så mye forskjell, hvertfall ikke hvis du velger svart vogn. Men ser at kryssene er vekke....

Skrevet

Svart vogn ville jeg aldri ha valgt.. Men det at krysset er borte gjør meg ingenting.

• 2 uker senere...
Skrevet

Synes de nye modellene var utrolig fine.. og flott at de har tatt bort "krysset". Blir nok en Emmaljunga Duo Edge på meg ja:-)

Skrevet

Jeg syns og at de nye modellene var fine!! Og supert at de har fjernet kryssene, for de likte jeg ikke... Hehe... Er Emmaljunga Edge Duo Combi vi ser på, og jeg vurderte å kjøpe mondial istedet for edge pga kryssene. Har bare sett i 2008 katalogen på nettsiden deres, så hadde ikke fått med meg at bildene av 2009 modellene var kommet ut enda :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...