Gå til innhold

Easykid dunpose i OTH bag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser at det ligger endel innlegg om poser til bl. a. OTH bager ute nå, men prøver å få respons likevel, midt i sommervarmen.. :-)

Jeg har kjøpt OTH vogn med bag, tenkte jeg skulle kjøpe pose nå i juli. (ny lønning, hehe) Har sett mye skryt av Easykid posen, liker det at den har separat forlengerdel.

Noen som har denne i OTH bagen? Passer den?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg venter OTH søskenvogna med en babybag jeg har bestilt i morgen. Jeg har tenkt å ha en odenwälder lammy xl i bagen til babyen, men har kjøpt ny easykidpose til hun på 17 mnd. så kan prøve den i bagen så snart jeg har satt vogna opp. Passer den i duobagen (som er smalere) passer den i alle fall i din vogn om det er en enkelvogn. Er ganske sikker på at den passer, i alle fall uten forlengerleddet. Har prøvd easykid posen med forlengerleddet i sportdelen til enkelvogna vår (OTH), og den passer perfekt.

Skrevet

Flott, takk, vil gjerne høre om den passer. Hvorfor velger du Odenwalder? Har bare sett såvidt på den. Mener du det er en bedre pose? Er vel den med lammeskinn inni?

Skrevet

Jeg har odenwälderposen fra før til eldstejenta. Då var det stort sett bare odenwälder å velge i blant skikkelige dunposer. Ok pose, men lammeskinnet har vi egnetlig ikke behov for, og den er kortere slik at den begynner å bli i korteste laget for hun på 17 mnd. så kjøpte derfor easykidposen i og med at den kan forlenges til henne,og så arver babyen odenwälderposen.

Skrevet

MInuset med easykid er at stoffet utenpå er litt støvsamler.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...