LadyLuck & Skrevet 5. juli 2008 #1 Skrevet 5. juli 2008 grunnet høy UV stråling, og fulle strender har vi tenkt oss på vannkanten med ungene. Første gang vi skal dit, og jeg tenkte da å høre om noen her hadde råd og erfaringer...
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2008 #2 Skrevet 5. juli 2008 Hehe... for meg som ikke kjenner til vannkanten høres det ut som du drar dit fordi der finnes det UV ståling og fulle strender
LadyLuck & Skrevet 5. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 5. juli 2008 hehe.. var jo på grunn av det vi ikke skal på stranden...
LadyLuck & Skrevet 5. juli 2008 Forfatter #5 Skrevet 5. juli 2008 ?? hvem der?? "Storebror" eller lillebror du mener?
LadyLuck & Skrevet 5. juli 2008 Forfatter #7 Skrevet 5. juli 2008 mellomnavnet er jo kulere.... men hvem der? nyskjerig.... send en PM om du ikke vil si det her...
Gjest Skrevet 5. juli 2008 #8 Skrevet 5. juli 2008 Det er jeg som syntes det var et artig navn (ikke den andre kommentaren). Begynte å lure på om du også hadde engelsk mann?
LadyLuck & Skrevet 5. juli 2008 Forfatter #9 Skrevet 5. juli 2008 nei, han er nnorsk. men STOOOR david bowie fan
LadyLuck & Skrevet 5. juli 2008 Forfatter #10 Skrevet 5. juli 2008 noen som vet om jeg får vogna til minsten med inn?? (han er 3mnd)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå