mizz25 Skrevet 5. juli 2008 #1 Skrevet 5. juli 2008 Får dæm vann itillegg te melk på dagen når det e så varmt?
TinaP Skrevet 5. juli 2008 #2 Skrevet 5. juli 2008 Min gutt er 6 mndr. Han fikk vann når han var 4-5 mndr. også. Ammer du kan du jo bare hive ut puppen. Den første melka er ganske tynn. Jeg synes det er lettere å ha vann med på flaske. Kan jo ikke hive puppene fram i tide og utide.
Linnea&Julie Skrevet 5. juli 2008 #3 Skrevet 5. juli 2008 linnea drikker vann til alle måltidene, og får tilbud om vann gjennom hele dagen:) er hun tørst så drikker hun...har drukket ca 150 ml i disse dagene!!
Labambie Skrevet 5. juli 2008 #4 Skrevet 5. juli 2008 Vann med litt sukker i veldig ofte mellom flaskene her ja.. Leste at vi voksne skal ha i oss 3 liter væske i denne varmen,så de små bør vel ha litt de og... Dette med en sukkerbit,fikk vi beskjed om av legen å gjøre... Liker det veldig godt!
Tuppen og mini Skrevet 5. juli 2008 #5 Skrevet 5. juli 2008 Noen spesiell grunn til at legen anbefalte sukker i vannet? Mini drikker masse vann hele dagen i tillegg til mm. Virker som han er tørst hele tiden....
nungo Skrevet 5. juli 2008 #6 Skrevet 5. juli 2008 Jente straks 6 måneder her. Hun får bare melk - pluss 1/2 porsjon grøt til kvelds, men ikke vann ennå. Sjkker jevnlig at bleien er vådt og det er den, så da tenker jeg ikke hun trenger ytterligere veske.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå