Anonym bruker Skrevet 4. juli 2008 #1 Skrevet 4. juli 2008 Er det noen andre som har snakket med legen sin om det samme? Jeg skal på kontroll snart og høre om muligheten for evt sette seg på venteliste siden det tar 1-2 år. Jeg er 159 og veier 111kg, dette er mitt andre barn og så er jeg 12 uker på vei. La på meg ca 30 kg sist og ennå har jeg ca 10 kg igjen etter første mann. Håper på svar fra noen i samme situasjon eller noen andre som vet. Hilsen S.J
<3lille spire,mor til 2<3 Skrevet 5. juli 2008 #2 Skrevet 5. juli 2008 hei, jeg skulle inn til møte om slankeoperasjon, da jeg fant ut at jeg var gravid.. var da min tur å ta operasjon... ringte og snakket med de, og fikk vite at når jeg var ferdig med amming, så var det bare å ringe dem. men, jeg ventet 6 månder, før jeg fikk innkalling.. så man vet aldri... men burde ikke være noe problem å søke om dette, og hvis du skulle få time før, bare fortelle at du er gravid. jeg er 164, og veier 127 kg.du fåt bare spørre via post, hvis det er noe du lurer på...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå