mamma til 2... Skrevet 4. juli 2008 #1 Skrevet 4. juli 2008 får ikke sove....klør i beina og finner ikke rett sovestilling...i tillegg til at det er varmt... er i uke 31 og har jo en liten stund igjen...er så ufattelig lei..
LivK har født Skrevet 5. juli 2008 #2 Skrevet 5. juli 2008 ja, gjett om! Nå er natta mi over... Sover gjerne 2 timer, våkner og må på do, og får ikke sove igjen. I natt er jeg kvalm også. Og så varmt som det er! Er i uke 38, og håper, HÅPER at det ikke er lenge igjen nå... Utrolig slitsomt å ikke få den gode søvnen om natta. Kan jo ikke forvente å få den etter at prinsen er født heller! Hehe - hiver meg på sytinga di;-)
emporium Skrevet 5. juli 2008 #3 Skrevet 5. juli 2008 sover ikke dårlig...får ikke sove ;O) varmt, blæh, bebi'n er urolig og dytter overalt, er superforkjøla og blir tett så fort hodet kommer litt over på siden...blæh syte, syte, syte, hehe jaja,
*Tyttebæret* Skrevet 5. juli 2008 #4 Skrevet 5. juli 2008 sovi en og en hal time nå..og får kanskje sovi et par timer til på morrakvisten..slitsomt ja..
jente 08 <lyst på nr 2 :) Skrevet 5. juli 2008 #5 Skrevet 5. juli 2008 ja herregud.....jeg sover veldig dårlig nå fortida. er i uke 34. finner ikke riktig stilling....det er vondt å ligge uansett stilling. våkner ofte.....sover ganske lite. er også plaget av kløe...... men det er vel bare sånn det er på slutten ...............men det er ik godt.
Lofotjenta og gull nr.5 på tur Skrevet 5. juli 2008 #6 Skrevet 5. juli 2008 Søvn? Hva er det? Huff...sover litt, våkner av enten potte tett nese, kramper i leggene eller at jeg må på do, og så sover jeg litt.. og slik går hele natten. "Sukk mitt hjerte" )
To gutter + spire Skrevet 5. juli 2008 #7 Skrevet 5. juli 2008 Huff ja !! Er i uke 29 og sover utrolig dårlig om nettene ! Klør , finner ingen god stilling , vondt i ryggen ....huff syte syte . Håper tiden flyr frem til termin .
Mmiljemors¤prinsesse¤+baby Skrevet 5. juli 2008 #8 Skrevet 5. juli 2008 Ja enig! Også er det såå varmt!! Blir gæren.... :o/
Gjest Skrevet 5. juli 2008 #9 Skrevet 5. juli 2008 jeg sovnet kl 04.30 i dagmorges, heldigvis sov barna mine "lenge" og våknet kl 07.30.. Blæh... Problemet mitt er at hendene/fingrene hovner opp og verker skikkelig. De føles helt numne, og de "sovner" hele tiden. Eneste som hjelper er å stå.. og å skylle hendene i kaldt vann hjelper litt innimellom.. Noen som har noen gode råd????????? Pliiiiiiiiiiiiiiiis?
Muffemor og lille Ida <3 Skrevet 5. juli 2008 #10 Skrevet 5. juli 2008 Hiver meg også på dette "syte" innlegget... Er i uke 38 + 6, så er jo heldigvis snart ferdig, men kan jo ikke akkurat regne med noe særlig søvn når prinsessa kommer heller....
Gjest Skrevet 5. juli 2008 #11 Skrevet 5. juli 2008 jeg sliter også med å dovne bort,skikkelig ubehagelig,må sitte oppreist en stund for å få følelsen tilbake slik at jeg kan sove vidre.noen tips????
Gjest Skrevet 5. juli 2008 #12 Skrevet 5. juli 2008 kan ikke huske å ha hatt en natt med god søvn på 2 mnd hvertfall. er 35 uker på vei. er varmt, dårlige liggestillinger, kiling i føttene, vondt i ryggen. og rett og slett ikke trøtt.. Men snart ferdig nå =)
Gjest Skrevet 5. juli 2008 #13 Skrevet 5. juli 2008 og glemte såklart at jeg tisser ca annenhver time
Gjest Skrevet 6. juli 2008 #14 Skrevet 6. juli 2008 Hadde nok en våkennatt i natt, sovnet ikke før kl 6 i dagtidlig. Men jeg har funnet ut at hendene ikke er så dovne og ikke verker så fælt om jeg "sitter" og sover.. Så jeg har krøllet dyna mi sammen og sitter og sover, ihvertfall ha overkroppen veldig høyt.. Så nå har jeg sovet i halve dag.. hehe.. deeeilig...
KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 6. juli 2008 #15 Skrevet 6. juli 2008 Husker ikke sist jeg sov:( Vandrer rundt som en Zombie føler jeg :s Heldigvis bare 16 dager til termin....
lilly85 Skrevet 6. juli 2008 #16 Skrevet 6. juli 2008 sover ikke akkurat mye her heller. klarer nesten ikke snu meg og er oppe en gang i timen på do. å må gå litt rund. nedpress og kynnere og små rier hele tiden. er i uke 37+5 så håper ikke det er lenge igjen:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå