Lykkelig_alenemor _til_2 Skrevet 4. juli 2008 #1 Skrevet 4. juli 2008 Eg og min kjære er begge musikere så det holder og venter vårt første barn sammen! Fra før har vi hver vår sønn fra tidligere forhold, og begge er oppkalt etter musikere vi ser opp til. Denne gangen skal vi få en liten prinsesse som vi har tenkt å kalle Thea Juliana, etter et band som vi bagge liker veldig godt(The Juliana Theory, for de som vet hvem dt er) Virker det litt for korny eller synest dere navnet var kult? Venter på svar!:-)
sonne Skrevet 5. juli 2008 #2 Skrevet 5. juli 2008 Har aldri hørt om bandet og selv om jeg hadde det tror jeg ikke jeg hadde forbundet det med navnet...så korny synes jeg ikke det er. Nå er ikke jeg så glad i dobbeltnavn og synes kanskje Thea er litt oppbrukt, men sånn bortsett fra det synes jeg det er fine navn som passer ganske bra sammen
huldra87 Skrevet 5. juli 2008 #3 Skrevet 5. juli 2008 Thea Juliana var nydelig! Er egentlig ikke så glad i navnet Thea, men sammen med Juliana ble det veldig fint :-) Og det er ikke korny og kalle opp etter et band e.l, så lenge det ikke er helt likt bandnavnet eller artistnavnet. Faktisk noe jeg kunne ha funnet på selv.. :-P
ღ 1 rosa -07 og 1 blå -09 ღ Skrevet 5. juli 2008 #4 Skrevet 5. juli 2008 Helt enig i at Juliana var kjempefint, jeg liker heller ikke Thea så godt, men syns at kombinasjonen ble ganske kul... =) Juliana va supert!
Gjest Skrevet 6. juli 2008 #5 Skrevet 6. juli 2008 Ville absolutt gått for Juliana alene - Thea var Norges mest brukte jentenavn i 2007 - og jeg synes rett og slett at det er et veldig kjedelig navn. Så - stemmer for Juliana alene. Tviler på at så mange catcher oppkallingen, uansett ;-) Og jeg synes det er mye bedre oppkalling å bare bruke Juliana :-) mer spesielt også! Hva heter sønnene deres? Kjenner jeg ble litt nysgjerrig ) Men ville valgt JULIANA alene :D
Lykkelig_alenemor _til_2 Skrevet 7. juli 2008 Forfatter #6 Skrevet 7. juli 2008 Takk for svar:-) Sønnen min heter Petter-Andrè etter en rapper eg kjenner og samboeren sin sønn heter Sebastian, etter vokalisten i Skid Row! Så helt vanlige navn der lixom! Derfor vi ville ha noe uten om det vanlige denne gangen, som betydde mye for oss begge! Derfor falt valget på Thea Juliana! Oxo er eg veldig glad i dobbeltnavn;-)
Gjest Skrevet 8. juli 2008 #7 Skrevet 8. juli 2008 Petter-Andrè var flott :-) Og Thea Juliana er nydelig. Gratulerer :-D
Vannmann35 Skrevet 8. juli 2008 #8 Skrevet 8. juli 2008 Thea er så mye brukt at jeg bare sukker inni meg når jeg hører det navnet - litt sånn "å nei, ikke enda en..." Juliana er langt mer spesielt, men ikke min smak da. Kombinasjonen i seg selv er helt fint. For øvrig ville jeg heller valgt noe alla Theodora Juliana, Julia Theodora e.l. Noe litt mer spennende enn bare Thea i alle fall, selv om tanken bak er god.
prebs Skrevet 9. juli 2008 #9 Skrevet 9. juli 2008 Thea er kjempefint! Juliana er helt ok - sammen går det bra. Tenker ikke på band når jeg hører navnet.
tingeling86 Skrevet 9. juli 2008 #10 Skrevet 9. juli 2008 Thea Juliana var veldig fint synes jeg! klinger bra meen synes kanskje thea begynner å bli litt oppbrukt.. Elsker Juliana!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå