Lykkelig_alenemor _til_2 Skrevet 4. juli 2008 #1 Skrevet 4. juli 2008 Er gravid nå med mitt andre vidunder, og skulle hatt en vogn som eg kan bruke til begge to samtidig. Altså med både bag og vanlig sete! Sjekket DuoWalker Sky, men den selges visst ikke i Norge.. Noen som har noen tips? Og isåfall hvor eg får tak i den? Takker på forhånd:-D
mamma til 2... Skrevet 4. juli 2008 #2 Skrevet 4. juli 2008 jeg har kjøpt teutonia team s 4 alu, kjempefin vogn. ellers kan du jo få en del tips på barnevognguiden.no
Jeg er HAR FØDT!!! Skrevet 5. juli 2008 #3 Skrevet 5. juli 2008 Den selges i Norge på Barnas Hus. Bestillingsvare, men jeg tror ikke det tar særlig lang tid å bestille.. Jeg har bestilt OTH urban jungle fra en tysk nettside som heter www.mypram.de og dette er vel en uke siden, og vognen er allerede i Norge. (skal bare behandles av tollen for å beregne moms. Det er IKKE toll på barnevogner nemlig..) Så jeg er strålende fornøyd med det. Vet at den DuoWalker Sky kan bestilles fra www.babyjungle.nl der servicen er fantastisk og leveringstiden er veldig kort. Og de har veldig billige vogner!! Lykke til
Larviksjenta. nr4? Skrevet 5. juli 2008 #4 Skrevet 5. juli 2008 min duowalker sky er på vei fra barnashus nå den. de kan også bestille i den fargen du måtte ville ha
Lykkelig_alenemor _til_2 Skrevet 5. juli 2008 Forfatter #5 Skrevet 5. juli 2008 Tusen takk for alle svarene på så kort tid:) Var inne å sjekket på barnas hus, og kan sikkert ringe de og spørre om bestilling! Eg sjekket litt på Carena Double Swing, men har litt dårlig erfaring med Carena sportsvogn.. Men vet jo ikke om det gjelder alle carena vognene! Men bare forsett å kom med tips! Eg er bare glad til for å få tips, da eg ikke har peiling på sånt selv! :-P
Mrs. Bouquet Skrevet 5. juli 2008 #6 Skrevet 5. juli 2008 Jeg har bestilt OTH urban jungle søskevogn med en babybag fra www.babyjungle.nl Samme som hun over her, bestilte den på søndag som var og på mandag kommer tollpost med den på døra. JEg såg også litt på carena double swing, men syns ikke den virket å være bedre kvalitet enn andre carena vogner. Men den har jo gode funksjoner om man er ute etter en billig vogn, men jeg får alikevel følelsen av at det er dårlig kvalitet og ikke særlig god trillekomfort. Jeg heller valgt GT safari med softbag til babyen om det var prisen det stod på.
-sga- Skrevet 5. juli 2008 #7 Skrevet 5. juli 2008 Jeg har bestillt TFK twinner twist - 2008 mod. Har ikke fått den enda, men håper den kommer til uken. Den har separate kalasjer, fotbrett og frontbøyler. Har bestillt den i butikk i Norge, men hadde tenkt å sende den til en poste restante adresse i strømstad fra en svensk, tysk eller nederlansk nettside. Desverre var det ingen av nettsidene jeg var i kontakt med som kunne levere 2008 mdellen før tidligst i uke 37. Ble litt lenge å vente, da jeg helst skulle hatt den for 2 uker siden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå