Gå til innhold

gravid får 2.gang..fortsatt arbeidsledig.. hva skal jeg si til mamma å pappa nå..

Gjest

Anbefalte innlegg

var til legen 2juli får å ta sånn glukosebelastning (sjekke sukker nivået i blode)..jeg har vært litt kvalm i d siste å kastet opp før jeg skulle til legen den morgenen..

da tenkte jeg på kanskje æ skulla tatt en gravid test med d samme.men hadde ikke noe glass å tisse i.. så tenkte at de kunne kunne sjekke d med en blod prøve men d viste seg at de hadde glass der jeg kunne tisse i mens jeg satt å ventet på svar på sukker greia.. jeg fikk tissa en liten svett i en kopp å leverte den. satte med på vente rommet å etter par min kom "damen" å hentet meg å sa.. "testen var posetiv.. skal jeg si gratulerer? :) "

da kom det masse tanker i hode mitt å æ smila fra øret te øret :) :)

Kjempe god nyhet.. jeg hadde "prøvd" i ett år ca.. jeg har PCO så jeg tenkte ikke på å bli gravid med det første.. :) men d passer perfekt nå :) Har ei datter som blir 2år 2.aug. hun er litt baby syk hun også :)

men det jeg gruver meg litt til nå er å fortelle mamma å pappa... sist jeg var gravid ville de at jeg skulle ta abort pga at jeg var ung.. forholde med pappan var ganske fersk.. å jeg var arbeidsledig...

nå er jeg fortsatt arbeid ledig å sliter med overvekt å få meg jobb pga overvekta...

så jeg er kjæmpe gla meeen litt nærvøs å fortelle d til mamma å pappa :(

Fortsetter under...

• 4 uker senere...

må si meg enig med anonym her, er du voksen nok til å bli gravid, så bør du takle mor og far også, nå er du selvstendig og har en egen familie å ta deg av (forhåpentligvis sammen med barnefaren) - det at du er arb.ledig er en annen sak, men du får jo fortsatt foreldrepenger og permisjon. Mange som kun får engangsstønaden og har det langt verre økonomisk, iallefall.

Lykke til, og husk - det er dine valg, de må respektere det :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...