Gå til innhold

Når legger barna seg?

Anbefalte innlegg

Gjest trønder25århar1avhver06og08:)
Skrevet

Han her legger seg 19. men nå når det er varmt sovner han aldri...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vanligvis legger han seg kl 19, og da er han trøtt! Men nå i ferien blir morgenene lengre og kveldene ute lengre, så den blir fort 20. Han har også problemer med varmen.

=)

Skrevet

Han legger seg kl 19. Sliter i varmen han her også,men sovner med en gang han legger seg. Våkner heller ett par ganger på kvelde for drikke og sover gjennom natta. Han har vifte på rommet sitt da, ellers hadde han aldri sovnet i varmen.

Skrevet

Legges kl. 19. Han har vifte på rommet, så sjeldent han våkner av varmen.

Skrevet

Er i seng til kl 19.00 vanligvis. Ser barnetv, så stell, og i seng :) Sovner som en stein.

Skrevet

min prins er 2 år og 4 mnd. han legger sæ 20.00..

umulig å legge før, men venter jeg til da, så legger han seg greit.. er det enkelte dager han er utslått av varme eller har hatt masse ekstra aktivitet utover det vanlige, så blir legger han seg en halv time til time før..

Skrevet

Nå som vi har ferie legger hun seg mellom halv 8 og 9 en gang...kommer an på om hun har sovet på dagen eller ei :)

Skrevet

Gutten vår er snart 3 år og legger seg kl 19. Noen dager, som idag, er han helt umulig å få i seng fordi han har sovet 1 time på dagen (i bilen), så nå er han fremdeles våken, grr... Men vanligvis besvimer han nesten når han blir lagt kl 19... :o)

Skrevet

ojda, så tidlig deres barn legger seg!

Min lille tulle legger seg vanligvis 19.30 (+, noe variasjoner etter dagsform, program, lengde på bok vi leser etc).

Nå de siste ukene (når det har vært "sommer"): 20.00.

Vil gjerne ha litt tid med henne etter jobb (vi henter henne i barnehagen rundt 16.00-16.15, så er det middag +++), og hun har ingen problemer med å legge seg først kl 2000 ("vil ikke sove", sier hun, kunne gjerne vært oppe lenger. Sover ca 1,5 time på dagtid, hender hun dropper dagsøvnen også)

Mulig vi er usedvanlig sent ute i forhold til folk her, men i barselgruppa mi er det ei som legger ungen 19, resten fra 19.30, og mange 20.00..

Tulla mi er 2.5 om et par uker.

Skrevet

Vi har sommertid i heimen, så han er i seng rundt kl 21. han sovner ca 2130, og han sover da til 8.30 om morgenen. Kveldene brukes til bading og grilling, og han har fremdeles en lur på dagtid. Regner med vi beholder denne rytmen til han begynner i barnehagen igjen i august. Han blir tre år om tre uker.

Skrevet

Går ut av rommet til vår gutt på snart 2 1/2 år rundt kl 20.00 etter nattahistorie og nattasanger. :-)

Skrevet

Vanligvis rundt klokka 19.00, nå i sommer han klokka både blitt 22 og 23 før han treffer puta:) Har ferie så det plager ikke meg eller han å få en lengre dupp på dagen for så å kunne nyte dagene/kveldene sammen.

Skrevet

Skifter til nattis/tar på bleie og pusser tennene kl 19, går på rommet for å lese og synge kl 19.30, og han søv som regel når klokka er 20.

2 år og 10 mnd.

Skrevet

hun legger seg mellom kl 18.30 og 19.00

hun sovner med en gang og sover til nestemorgen rundt 8-9:)

hun er 2 år og 3 mnd og sover ikke på dagtid.

Skrevet

Min er 2 1/2 år.

I sommerferien har det vært rundt kl. 21.

Ellers ca. 8.

Et par ganger i ferien da han ikke hadde sovet seg lur, la vi han 7.

Skrevet

Akkurat fylt 2 og hun legges mellom kl 19 og 20, vanligvis rundt 1915-1930 :) Sover til rundt 0730 om morgenen, noen ganger lenger. Hun sover fortsatt 2 timer på dagen, hvis ikke blir hun helt gal og grinete... :/

Skrevet

Min legger seg kl 19.30 men i helgene drøyer det ofte lengre til 8 - halv 9.. Han kunne vært oppe lenge innimellom ja mens andre dager er han stuptrøtt kl 7..

Skrevet

Legger seg gjerne rundt kl 19. Hemder det blir rundt 19.30. Går fint det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...