Gjest Skrevet 4. juli 2008 #1 Skrevet 4. juli 2008 Vi spiser bare middag sammen med snuppa inne i mellom. Hun spiser jo allerde i 14-15tiden og vi spiser som regel ikke før i 18-19-tiden. men det endres kanskje når hun begynner i barnehage og jeg i jobb. Men er det ikke uansett litt dumt å gi middags mat kl 16-17 når de skal ha kveldsmat kl 18 igjen? Spør sikkert dumt men er fersk på det her;)
Harald Ripultfør Skrevet 4. juli 2008 #2 Skrevet 4. juli 2008 Min datter spiser middag sammen med oss i 17-18 tiden. Dette blir da hennes kveldsmat. Hun spiser kl 14 i bhg, så da passer det at hun får middag i den tiden hjemme.
Gjest Skrevet 4. juli 2008 #3 Skrevet 4. juli 2008 Ok ja det er jo en grei måte å gjøre det på Min spiser også til de tidspunktene og vil nok fortsette sånn i barnehagen når jeg ser deres rutiner.
Yo&La+spire Skrevet 4. juli 2008 #4 Skrevet 4. juli 2008 Vi spiser sammen ca 15.30 - 16.00. Synes det er koselig å spise sammen og dessuten er det upraktisk at vi spiser hver for oss når vi spiser det samme;) Kan liksom ikke lage to middager bare eg vil spise seinere;) Så spiser snuppa kvelds igjen kl 18.00 - 18.30 ca.
FuriLaks Skrevet 5. juli 2008 #5 Skrevet 5. juli 2008 Vi spiser også middag til kveldsmat, veldig greit:)
aba-78 Skrevet 7. juli 2008 #6 Skrevet 7. juli 2008 Vi spiser sammen i 16-17 tiden. Allikevel spiser småen masse til kvelds ca kl 19.00. Tar kveldsmaten etter bading for å strekke tiden mellom middag og kvelds maks. Fungerer kjempebra. Er ikke alltid småen spiser all verdens til middag heller. Fint å ha et måltid til sånn at jeg er sikker på at han er mett når han legger seg.
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2008 #7 Skrevet 7. juli 2008 Mannen min jobber kveld, så vi spiser middag sammen klokka 14 vi. Når mannen har fri så enten spiser vi middag som normalt eller en varm lunsj og så spiser han og jeg middag på kvelden. hvor ho enten får litt av den eller annen mat kommer ann på hva vi spiser.
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2008 #8 Skrevet 8. juli 2008 Etter at snuppa begynte i barnehge for snart et år siden har vi hatt følgende rutiner. 14.30-15 - ettermiddagsmåltid i barnehagen. (i helgene gjør vi det slik hjemme også med litt mat etter soving) 1730 - middag. Vi kan ikke spise middag noe tidligere, for da er ikke vesla sulten igjen etter barnehagemåltidet.
Kanutten & småen + Lucia Skrevet 8. juli 2008 #9 Skrevet 8. juli 2008 Vi spiser middag sammen rundt 1630-1730.Så spiser småen kvelds i 19tiden. Men dere som har unger som spiser middag så tidlig, lager dere middag 2 gang eller gir dere glass?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå