mamma til Isak Skrevet 4. juli 2008 #2 Skrevet 4. juli 2008 Luna Amelie Sara Sofie Sanna Elise Ida Sofie
babyandme Skrevet 6. juli 2008 Forfatter #4 Skrevet 6. juli 2008 Takk for tips! bare kom med flere:-)
prysseluskan Skrevet 6. juli 2008 #5 Skrevet 6. juli 2008 Liv Hanna Lilly Anne Anne Rose Live Maria Pernille Maria Anna Helena Vilde Sofie Hva slags type navn liker du?
babyandme Skrevet 6. juli 2008 Forfatter #6 Skrevet 6. juli 2008 Liker både vanlige og spesielle navn.. men gjerne dobbeltnavn av et vanlig og et litt uvanlig (eller ikke topp 10) navn.. de fleste navnene jeg liker, liker ikke mannen min eller så kjenner vi folk med de navnene.. så bare kom med forslag, så ser vi om vi kan bruke det:-)
Lykkelig_alenemor _til_2 Skrevet 6. juli 2008 #7 Skrevet 6. juli 2008 Heisann! Angelica Zarah Leah Thea Juliana(eg skal faktisk kalle jenten min thea juliana) Isabell Isabelle Natasha Adriana Miranda Mirabelle Amanda Ja noen forslag:-) enkle navn å finne dobbelnavn til og! Eg er veldig tilhenger av dobbeltnavn! Lykke til i navneletingen:-)
Gjest Skrevet 6. juli 2008 #8 Skrevet 6. juli 2008 Ava Michelle Nora Sofie Ina Emilie Lina Elise Ada Elisabeth Hanna Otelie Vilma Adele Una Elise Ingrid Olava Mari Dorthea Mathea Johanne Dina Isabel
aagder Skrevet 8. juli 2008 #11 Skrevet 8. juli 2008 Tomine Marie Solveig Marie Josefine Marie (Marie passer sammen med så mange navn...) Elevine Ester Johanne Inga Martha Jensine
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå