Gå til innhold

Hva er det morsomste mobilsvaret du vet om?:)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Før hadde jeg en mannstemme som sa: Dette er en telefonsvarer for politiet. Personen de ringer er anholdt. Vennligs legg igjen navn og telefon nummer etter pipetonen slik at vi kan føre deg opp på vitnelisten...

Det jeg ikke tenkte på, som jeg burde gjort, var og innformere min mor om at det var tull. Hun ringte mannen min og lurte på hva i all verden som hadde skjedd, for hun hadde kommet til politiet når hun ringte mobilen min... ;o)

Jeg lot meg lure av en telefonsvarer en gang jeg jobbet som sekretær og skulle innkalle til styremøte per telefon, syns den var litt tøff da.

Ringte et nr og telefonen ble tatt (trodde jeg) av en mann som roper "hallo!" Er høy musikk i bakgrunnen så jeg hever stemmen og sier, "hallo, det er.... som ringer fra ......," hvorpå han igjen roper "hallo, hallo", og jeg forsøker igjen å heve stemmen og nærmest roper mitt ærend, hvorpå han sier "vent litt jeg må bare dempe musikken". Hører musikken bli dempet og han sier igjen "hallo". Jeg prøver nok en gang å si hvem jeg er og hvorfor jeg ringer og da sier han..."Du er kommet til.....telefonsvarer, vennligst legg igjen beskjed etter pipetonen". Fikk ikke fram et ord jeg da, jeg lo sånn. ;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...