Gå til innhold

Hva synes dere om navnet Albert?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde haapet paa en del svar, faar saa daarlig respons paa innlegg paa navnedebatten.

Tenker dere kun Albert Aaberg? Synes dere navnet er litt snaalt? Eller er det et pent navn?

Ogsaa interessert i forslag til mellomnavn, der er jeg blank!

Skrevet

Jeg liker navnet, syns det er fint. Ser for meg en liten skøyer. Sønnen til Solveig Kloppen heter det.

Ikke så veldig vanlig heller, det liker jeg.

Skrevet

Flott navn. Har selv en Einar Albert. :-)

Skrevet

Liker det ikke.....

Skrevet

Egentlig et helt greit navn.. Ikke min favoritt, men er nok fordi jeg forbinder det med en eldre mann.. Så for meg blir det feil på en liten bebis..

Skrevet

jeg syns d er veldig fint...=) kunne tenkt meg d selv om d blir en gutt, men typen nekter ;-/

Skrevet

Albert er kjempefint synes jeg! :)

Skrevet

Jeg ser for meg Albert Åberg, og/eller en skikkelig über-sossete bærums-gutt (sorry stereotypien). Litt i den retningen Albert i Hotell Cæcar var (dengang den rollefiguren var på skjermen).

Så beklager, men jeg liker det ikke.

Skrevet

liker det ikke..

Skrevet

Takk for tilbakemeldinger saa langt! Noen flere? Forslag til mellomnavn? PS! Det kan ikke vaere typiske norske?nordiske navn paa grunn av at samboer er halvt soer-amerikansk.

Man har jo forskjellig smak saa klart, men greit aa hoere andres meninger likevel.

Skrevet

Det synes jeg er et kjempemorsomt navn! Hadde tenkt litt på det selv, men her er det ei lita jente ;o)

Skrevet

Liker det!

Hadde det høyest på gutte-lista. Men så er det så mange som begynner å prate om det, så da er det uaktuelt for oss..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...