Gå til innhold

Jente/gutt:

Ellebettemor

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei folkens

Jeg var på UL på fredag, og fikk kjempegode nyheter - Jeg venter en frisk gutt (har jente fra før). Kan ikke unngå å tenke på at det blir litt rart å stelle en liten guttebaby når jeg er vant med tulla fra før. Hvordan har andre opplevd dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner hva du mener:-) Fikk gutt sist, etter to jenter. Synes det var kjempe rart!

Gikk veldig bra da. Har måtte spørre sambo noen ganger om forskjellige "gutteting", men det har gått helt fint:-)

Lykke til med gutten. Selv får jeg en liten prinsesse denne gangen:-)

Skrevet

har en jente og venter gutt:) er veldig glad for det,men blir litt rart ja:) forstår følelesen din:) vi var sikker på at det vart en jente siden min kjære har 5 jenter fra før..trur det var mest rart for han ja;)

Skrevet

Er litt annerledes. En ting som er litt komisk, er at han noen ganger stikker hånda nedi bleia når han sover, for å ta seg på tissen, også blir tissen liggende oppover, så når vi henter ham om morgenen er det tiss overalt, hehe. Han er generelt opptatt av tissen sin, i motsetning til datteren min, som aldri har vært interessert i tafse på seg selv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...