Gå til innhold

Null peiling på hotell-priser...er 1190,- for ett dobbletrom dyrt eller?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Prisen er for 2. stykker, pr natt.

Var det første og beste jeg fant. Så hvis det ikke er så ille pris orker jeg ikke ringe rundt til andre hoteller og sjekke pris, og om det er ledig :)

Skrevet

Neeei, syns ikke det var spesielt dyrt. Sikkert ikke det aller billigste, men langt fra det dyreste.

Skrevet

Jeg syns ikke det var veldig dyrt; vi betalte 1895 for en natt ved Gardermoen nettopp...

Skrevet

Kommer helt ann på hvor det er og hvilken standard man får. For et dobbeltrom på 5-stjernes hotell i en by er det helt normal helgepris, dyrere på hverdager. I stedet for å ringe rundt kan du "liksombooke" å se hvilken pris og dato som er ledig på internett. Jeg bruker mye www.hotell.no Booker også på internett, men liker du ikke det så kan du jo ringe åbestille etter at du har funnet pris og ledige rom.

Skrevet

Det er ikke spesielt dyrt. I Norge får du det kanskje billigere på Thon Budget-hotellene (de pleier vi å bruke), men du sparer ikke mye på det heller. Evt. kan du få det billigere om du bestiller over nett i stedet for telefon, men som sagt - ikke spesielt dyrt.

Skrevet

Helt normal pris for et dobbelt-rom på et helt allminnelig hotell.

Skrevet

Helt ok pris for et helt vanlig hotell. Ikke femstjerners, men ikke noen "dump" heller. Proev om du kan bestille paa nett, det er ofte billigere enn aa ringe.

Skrevet

Man sparer ofte mye på å bestille på hotels.com eller sjekke hjemmesiden til hotellet for eventuelle kampanjer.

I tillegg så er det jo også mulig å prute på prisen når man ringer, hvis hotellet har lite belegg. :) Var veldig mange som gjorde det (med hell) da jeg jobbet i resepsjon /booking for endel år tilbake :)

Skrevet

me skal bu på plaza Oslo i sommar, kosta 980 per natt...

Skrevet

Takker for svar ;)

Vi tok rommet, ny-oppusset rom midt i sentrum, stoooor fornøyd :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...