Gå til innhold

ikke kjennt noe i uke 17?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har nettopp begynt og kjenne det, og det er seinere enn med alle de andre, også 1 mann! Det kan være at morkakken din ligger på fremveggen, slik som den gjør hos meg denne gangen, da er det normalt at det kjennes senere! Tror ikke du trenger å være engstelig for det!!

Jeg er 17+5 idag og kan ikke si sikkert jeg har kjent babyen.

Trodde kanskje her en kveld at jeg kjente noe, men det kan like gjerne har vært luft..

Tror det er helt vanlig :) JM så til meg da jeg var der for noen dager siden, at jeg kunne ikke forvente å kjenne noe på enda noen uker.

Rundt uke 20 er normalt når man er førstegangs.

Annonse

Jeg er 17+ 5 i dag og har ikke kjent noe enda, er førstegangs. Men ligger med hendene på magen hver kveld og kjenner etter når jeg har lagt meg =) Men jeg heller vet liksom ikke helt hva jeg skal kjenne etter, jeg kjenner bare min egen puls på magen...

jeg er 18 uke og var på UL i dag. har ikke kjent noe liv til nå og var veldig bekymret. Men på Ul kunne vi se en aktiv liten gutt som sprellet rundt som bare det. Vi så også at morkaken lå foran og da kjenner en ofte litt senere. Men husk at det er helt normalt å ikke kjenne liv før i uke 20. En venninne av meg begynte ikke å kjenne noe liv før i uke 23. hun har en rolig liten krabat i magen. Alle barn er forskjellig og det er vi mødre og. tror du kan slappe helt av. Har du forresten hørt hjertelyd ennå?

Jeg er i uke 20 og har kjent liv en stund. Imidlertid kjenner jeg aldri noe hvis jeg ligger flatt på rygg. Har i grunnen kjent mest liv når jeg sitter på en vanlig stol, gjerne med bena i kors. Nå vet jeg at min morkake ligger på bakre vegg, men dere kan jo prøve:)

Annonse

Nei har ikke fått høre hjertelyden enda:S De mener det er for tidlig. Men skal på UL om 7 dager da:D Så får jo forhåpentligvis se at alt står bra til da:D

Tusen takk for mange gode og beroligende svar:D Gjør så godt å vite at det er flere ikke bare meg:D

Klem til dere alle sammen:)

Som alle andre har har påpekt, så kan du ta det helt m ro :) Alt e normalt.

Eg kjente første sikre sparket i...17.uke, og kjenne d lettere og lettere no, mn e fremdeles svake dult. Idag va første gang den sparka sånn at d faktisk kilte! :P hehehe den bruke å protestere når eg har for stram bukselinning el sitt sammenkrølla....

Trur den har arva mine hyperaktive gener ;p

Lykke til m ventinga!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...