Anonym bruker Skrevet 4. juli 2008 #1 Skrevet 4. juli 2008 Er litt bekymret. Skal på seiltur hele neste helg. Er det trygt å dra utenfor norge når man er i uke 32? Tenk hvis det skjer noe
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2008 #3 Skrevet 4. juli 2008 Jeg hadde IKKE dratt. Sier seg vel selv! Ta ansvar.
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2008 #5 Skrevet 4. juli 2008 Spørs hvor dere skal, men de fleste steder har vel ok sykehus? Ta med helsekortet ditt og reiseforsikring og kos deg!
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2008 #6 Skrevet 4. juli 2008 Jeg kommer aldri til og reise til utlandet når jeg er gravid. Ihvertfall ikke så nærme fødselen. Kjenner ei som fødte på ferietur i fjor i uke 32/33 i utlandet. Riktignok gikk alt bra, men alikvel noe jeg ikke har lyst til og oppleve selv. Selv om sannsynligheteten er liten, så er den der. Vet ikke om hun er her inne, men tror ikke hun vil anbefale noen og reise så nærme termin. Hun fikk til og med tillatelse av legen. Litt anderledes med seiltur, men kanskje enda værre og komme raskt til lege/sykehus om det skulle skje noe. God tur om du velger og reise:) Ikke noe jeg hadde tatt sjangsen på. Men er jo ditt valg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå