Emiliten Skrevet 4. juli 2008 #1 Skrevet 4. juli 2008 Tnker masse på deg og håper hcg-nivået ditt stiger som det skal og at du snart kan slappe av i trygg overbevisning om at DU ER GRAVID!!! Krysser fingre og tær:-)
Snooopi Skrevet 6. juli 2008 #2 Skrevet 6. juli 2008 Hei Emiliten, takk for støtten:o) Jeg er ikke gravid... :-( Ettersom jeg går til behandlig på Rigshospitalet i Kbh på avd for gjentatte aborter, i tillegg til det jeg får på Nordica, var jeg der torsdag for å få mere immunglobulin (antistoffer) og pga min tvil fikk jeg tatt en ny HCG test. Resutatet var 3... på RD14. Det som skjedde på Nordica var en katastrofe! Jeg kom inn der mandagen på RD11 og spurte om jeg kunne få en BP da jeg jo ikke kunne vente helt til den 7.juli (pga egen ferie). Testen var positiv kunne hanselv lese på den der brikke (lignet de testene vi tisser på). Jeg kom igjen neste dag for å se om den var blitt mer positiv - og det var den! Jeg er selvfølgelig opptatt av HCG tallet, og det sa han var 25 på RD11 og 100 på RD12. Hmmmm... Dette er merkelig - jeg har aldri fått så runde tall før, og har han blandet testene?? - for hjemmetestene ble jo bare svakere og svakere... Onsdag morgen ringer jeg selvfølglig inn for å konfrontere han med dette. Jeg får snakke med en av sykepleierne og forteller mitt ærend. Hun bekrefter for meg at tallene ikke kommer før kl 13.00 denne dag! og hun gir meg rett i at det resultat jeg fikk dagen før var noe sludder fra hans side. Jeg ringer tilbake kl 13.00, snakker med han, som er meget kort i tlf. Tallene fra labben er 50 og 125 (fortsatt like runde....) og de tall han ga meg dagen før var "skjønnsmessig" - han har bare sett på strekene på den der brikke som ligner våre hjemmetester og vurdert det til noe...! Forbanna narr! Vel torsdagen fikk jeg tatt en "or'ntlig test på riget og der var resultet kun 3... Jeg lar meg ikke knekke, jeg fortsetter og skal faktisk kjøpe en 3-pack til hos Nordica... Hanselv er faktisk super til å ta egg ut... klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå