Bortskjemte Prinsesse Skrevet 4. juli 2008 #1 Skrevet 4. juli 2008 hmm.. undrer.. går i kronsik mangel på energi, har tomme jernlagre, så går på jerntilskudd, å ble litt bedre av det. men ikke best... energidrikker? kjøpte no greier på helsekost, med koffein og guarana. pulver du har i vann. står ingenting på boksen det ikke er for gravide, bare ikke for barn da.,... hjelp! forslag? får jo vondt i magen av så mye kaffe jo...
It's all about me Skrevet 4. juli 2008 #2 Skrevet 4. juli 2008 Det er ganske mye du kan drikke av det, tror det er en liter om dagen eller no.
stina fjetland Skrevet 4. juli 2008 #3 Skrevet 4. juli 2008 jeg drakk en power greie i går uten å tenke burde jeg ikke har gjort det?
MintCondition Skrevet 4. juli 2008 #4 Skrevet 4. juli 2008 Pass på at det ikke blit for mye koffein da...sist jeg var gravid (3 år siden), så ble det sterkt advart mot å drikke ting som Red Bull etc, pga det ekstremt høye koffein-innholdet.
Bortskjemte Prinsesse Skrevet 4. juli 2008 Forfatter #5 Skrevet 4. juli 2008 dette er lite koffein i, mindre enn i kaffe står på den, men den er bsert på sånn guarana, og no urter, trur eg visstnok. er en god kick.. dette er snakk om et glass om morgenen. så holder det til min kjære kommer hjem fra jobb, å eg kan slappe av på sofan... er jo så glad i battery, noe dem var fri for på butikken, men kjøpte meg en boks med Burn. ikke var den god, å etter en boks, så jeg det sto på "ikke for gravide"... tror jeg holder meg til den andre, den drakk jeg jo forrige gang jeg var gravid også så...
MintCondition Skrevet 4. juli 2008 #6 Skrevet 4. juli 2008 Jeg sakser fra dinside.no her: Guarana er en slyngplante som vokser i Sør-Amerika. Koffeininnholdet i guarana er tre ganger så stort som i kaffebønner og gir derfor ekstra energi. Den bør imidlertid unngåes av personer med høyt blodtrykk. Andre bivirkninger som har blitt rapportert er angst, hjertebank og problemer i sentralnervesystemet. Alle disse er klassiske symptomer ved overdose av stimulanter. Hadde IKKE ville hatt i meg store mengder guarana, i og med at det er tre ganger så stort koffeininnhold id et som i kaffebønner..
MintCondition Skrevet 4. juli 2008 #7 Skrevet 4. juli 2008 Og her er en artikkel fra Matportalen: http://matportalen.no/artikler/2005/1/energidrikker_er_risikovurdert
Bortskjemte Prinsesse Skrevet 4. juli 2008 Forfatter #8 Skrevet 4. juli 2008 vel, jeg tenker her, at det er bedre å drikke et glass sånn der, som absolutt ikke innholder såååå mye koffein da.. enn to kanner kaffe, som jeg gjør nå... skjønner forskjellen?
MintCondition Skrevet 6. juli 2008 #9 Skrevet 6. juli 2008 Hadde heller ville latt være å drikke både så mye kaffe og energidrikker med koffein OG guarana, men det er meg... Legg deg tidligere på kvelden, sov dupp når gubben kommer hjem fra jobb, fins mye annet man kan gjøre istedetfor å drikke masse koffein, når det ikke er anbefalt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå